Gå til innhold

PSP 2 eller X-box

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer veldig på hva som er best for barna av disse alternativene.

Hvilket spill har flest alternatvier for barn?

Noen der ute med erfaringer...

Skrevet

Vi har Xbox og opplever at vi ikke finner alle de spillene vi ser etter. Det er helt klart PS2 som har det beste utvalget.

Skrevet

Playstation har den fordelen at du kan brenne CD'ene om du har en chipet maskin.

Begge har nye utgaver rett rundt hjørnet, så jeg ville definitivt ikke godt til innkjøp av ny dyr maskin før jul.

mvh

Skrevet

Har inntrykk av at det er fler spill til PS2. Vi har den, og finner alt vi bare kan ønske oss:-) Lurer på om spillene også er bittelitt billigere. Du kan jo sjekke.

Skrevet

Vi har PS2 og er fornøyde med det. Det finnes spill for både mor, far og barn (4,5 og 6 år gamle).

Skrevet

PS2 har flere titler. Men så og si samtlige bestselgende og gode kvalitetsspill finnes til begge konsollene, slik at jeg ville valgt Xbox da den har ca tre ganger raskere prosessor samt kraftigere grafikk.

Vel så viktig er kanskje hva eventuelle venner og bekjente av barna har? Spill er jo som kjent rådyre, slik at det kan være kjekt å låne av hverandre.

Skrevet

Jeg vil gjerne slå et slag for gamecube! Synes den har veldig mange gode spill for unger, og min favoritt Mario (supermario) er på denne platformen - spill som er like morsomme for mor som for poden!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...