Gjest helt greit, eller..? Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Læreren til min sønn på 8 har innledet et forhold til en far i klassen. Han er selvsagt singel og sånn sett er det jo bare koselig, men jeg synes det er litt merkelig likevel. Hva synes dere? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hvorfor skulle det ikke være greit? 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Finnes vel ikke merkelig så lenge hun holder seg profesjonell? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Bare fint at mennesker finner hverandre. Det beste som skjer, faktisk. For barna i klassen må det jo være fint, og særlig for barnet til han single pappan. Og ikke minst for det lykkelige par, nå i førjulstida. 0 Siter
puttelull Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Selvfølgelig er det greit! Skjønner ikke hvorfor det _ikke_ skulle være det!? (Spør av nysgjerrighet, da jeg kjenner flere som er/har vært i samme situasjon, men jeg har ikke reagert negativt på det...) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Er du redd for at det andre barnet skal få særbehandling i klassen? Så fremt læreren forholder seg profesjonell i forhold til jobben (og eleven!) er det da ikke noe problem? 0 Siter
Gjest prinsesse og prinse mamma Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Det er da vel bare kos d:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.