Gå til innhold

Noen som kan oversette dette?

Anbefalte innlegg

Gjest forvirramamma
Skrevet

Jeg sjekka votten fra nøstebarn. På internettsiden stod det at det skulle være 100% ull. Men inni votten står det:

73prosent Baumwolle

27 prosent Polyamid

Er det ull eller bomull? Noen som har kjennskap til disse vottene?

Skrevet

Hvis det står bomull og polyamid høres det jo ikke ut til å være ull, nei. Kanskje det er stoffet utenpå votten som er laget av dette - og fôret av ull?

Skrevet

Baumwolle er bomull og polyamid er det samme som nylon. Hvis det har stått et sted at det skulle være 100 % ull, ville jeg ha tatt en telefon til dem.

Skrevet

Det er vel trekket som er bomull/polyamid. Votten er fylt med ullvatt.

Skrevet

Det er vel trekket som er bomull/polyamid. Votten er fylt med ullvatt.

Er det ikke vottene fra Ullvatten du snakker om? Innsender snakker jo om votter fra Nøstebarn.

Skrevet

Er det ikke vottene fra Ullvatten du snakker om? Innsender snakker jo om votter fra Nøstebarn.

Jeg trodde Nøstebarn hadde fått votter som liknet.

Skrevet

Jeg trodde Nøstebarn hadde fått votter som liknet.

Kan godt hende, sånn er det når man stuper inn i en diskusjon sånn uten videre... ;o)

Skrevet

Satan, det gikk ikke. Gikk inn på barnetøy 2-16 år.

"NY BEDRE!Myk ullfrottefor inni (100% ull), som er varm også hvis den blir våt. Vindstoff sydd utenpå for å holde vind og sand borte. En utrolig myk, men samtidig varm vott."

Det er vindstoffet som er bomull/polyamid & innervotten er i ren ull.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...