Gjest usikker 22! Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hvor stor er deres? Hva klarer de? Hva spiser de? 0 Siter
Gjest Milky Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Min lille på 6,5 mnd er 8,5 kg og 68 cm (veid og målt for 1 mnd siden vel å merke) Ruller begge veier, "reiser" seg på strake armer i mageleie. Tar leker med begge hender, og bytter hånd, putter leker i munnen, prater masse:ma-ma-ma, pa-pa-pa Spiser grøt morgen og kveld, resten av dagen pupp, får kavring av og til. 0 Siter
j83! Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Min jente er 7mnd og var for ca en halv mnd siden 6745g og nesten 66cm.. Hun sleper seg rundt på gulvet i en voldsom fart.. Ruller rundt alle veier. Maser noe voldsomt .. ma-ma- da-da nei-nei osv =) Sitter ikke helt stødig enda, men det er nok ikke så lenge til =) Hun får grøt til kvelds, litt middagsmat til middag også pupp. 0 Siter
uvitende......! Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Min lille på 6,5 mnd er 8,5 kg og 68 cm (veid og målt for 1 mnd siden vel å merke) Ruller begge veier, "reiser" seg på strake armer i mageleie. Tar leker med begge hender, og bytter hånd, putter leker i munnen, prater masse:ma-ma-ma, pa-pa-pa Spiser grøt morgen og kveld, resten av dagen pupp, får kavring av og til. fa prinsessen min var 7 mnd. så var hun 72 cm lang og 8600 gram. da satt hun skikkelig, hun hadde begynt å krabbe, reiste seg opp etter ting og tang. begynte så vidt å spise grøt. både småfolk sin grøt og havregrøt, men i små porsjoner da, vel å merke.. hun var veldig aktiv og livlig.. 0 Siter
Poppy Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Veslemor som er 7 mnd på onsdag veide 8 kg og var 70,5 cm lang for en mnd siden . Hun spiser lite . Hun vil ikke ha grøt , har smakt banan , og litt brød uten stor suksess . Veslemor kan snu seg alle veier , setter seg opp selv , krabber osv men kan ikke stå . Hun prater ikke så mye heller . Men babler litt . Og så liker hun å gjøre ugang . Hun river ned tøy fra tørkestativet , roter ved ledninger og i dag har hun frisert potteplanten min . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.