Gå til innhold

Feilproduksjoner

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Vi har ikke funnet noe skummelt i den kebaben enda så :o)

Jeg klarer ikke å la være og spise der og nå har minstemann også begynt å mase så han stikker bort og handler for oss. Det har blitt altfor lettvint.

Jeg er ikke helt sikker på nøyaktig hvilken du sikter til, men antar det er den nærmest deg? Den er god..Og jeg har ikke egentlig noe på de andre rundt her heller,har ikke hørt noe.. Men jeg er litt gærn jeg da, spiser bab i sentrum og greier også..;-)Bakt potet frapotetvogna også..:-o

Jeg nekter å tro at det er så ille som de skal ha det til. Jeg orker hvertfall ikke å tenke over det, da måtte jeg jo spise mye mere hjemme og det har jeg ikkelyst til;-)

(dessuten er det ikke sikkert kjøkkkenet mitt hadde passert kontrollen fra mattilsynet alltid heller..;-))

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

21

• ShitDiddelyDo

9

• Dorthe

8

• Mary Poppins

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på nøyaktig hvilken du sikter til, men antar det er den nærmest deg? Den er god..Og jeg har ikke egentlig noe på de andre rundt her heller,har ikke hørt noe.. Men jeg er litt gærn jeg da, spiser bab i sentrum og greier også..;-)Bakt potet frapotetvogna også..:-o

Jeg nekter å tro at det er så ille som de skal ha det til. Jeg orker hvertfall ikke å tenke over det, da måtte jeg jo spise mye mere hjemme og det har jeg ikkelyst til;-)

(dessuten er det ikke sikkert kjøkkkenet mitt hadde passert kontrollen fra mattilsynet alltid heller..;-))

Jeg spiser i sentrum jeg også men prøver å være flink og spise potet der. Men klarer ikke alltid det da, jeg er virkelig glupsk etter noen pils.

Skrevet

Hva mener du egentlig med å veive armen over fatet da? At noen strekker seg over bordet for å hente noe? Er du redd det skal dette hudavfall eller tekstilfjon fra genseren i maten da eller?

Skrevet

Hva mener du egentlig med å veive armen over fatet da? At noen strekker seg over bordet for å hente noe? Er du redd det skal dette hudavfall eller tekstilfjon fra genseren i maten da eller?

Jepp.. =/

Skrevet

Egentlig tror jeg at det er bedre å gå for bakt potet i sentrum om natta. Jeg er litt kresen på shappene jeg men stoler på et par stykker men ikke på de buene som blir satt opp i helgene.

Du har nok rett i at bakt potet er safere. Skal prøve å huske det..:-)

Skrevet

Sånn helt apropos; har du lest det innlegget mitt lenger ned om 'ekkel tampong-situasjon' hehe...

Det fikk mange til å si at jeg var helt hysterisk som kunne bry meg om slikt. Lurer på hva de sier når de har lest om alle dine rariteter. hehe..

Forøvrig var den tampongsaken bare noe jeg kom til å tenke på fordi jeg hadde mensen selv, og hater det griseriet der. Blod overalt. Æsj. Har aldri tenkt på det i restaurantsammeng før jeg skrev det innelegget der. En ren impulssak.

Annonse

Skrevet

Da kebab først kom kjørte vi faktisk til din hjemby for å kjøpe kebab. Det fantes jo ikke så mange steder, og det var et sted der hvor den var veldig god.

Akkurat nå er den beste kebaben jeg har spist å finne på Nesbru Gatekjøkken i Asker, men problemet er at jeg fant hår der også en gang. :/

Det er god mulighet for at du var der jeg snakker om, det er den eldste og mest kjente kebabsjappen i byen, og går kjempe bra.

Enig i at hår i maten er ikke noe særlig, men jeg er ikke så veldig fanatisk av meg på det området, det er sånt jeg glemmer raskt.

Jeg synes forøvrig det er merkelig at det ikke finnes sånne kebabsjapper her på vestlandet, her finnes det bare rullekebab og det er langt ifra det samme.

Hmm nå kom jeg på en idé..

*vurderer å åpne kebabsjappe i Bergen* ;)

Skrevet

Sånn helt apropos; har du lest det innlegget mitt lenger ned om 'ekkel tampong-situasjon' hehe...

Det fikk mange til å si at jeg var helt hysterisk som kunne bry meg om slikt. Lurer på hva de sier når de har lest om alle dine rariteter. hehe..

Forøvrig var den tampongsaken bare noe jeg kom til å tenke på fordi jeg hadde mensen selv, og hater det griseriet der. Blod overalt. Æsj. Har aldri tenkt på det i restaurantsammeng før jeg skrev det innelegget der. En ren impulssak.

Nei, jeg har ikke lest det, og nå er jeg veldig nervøs! Link?

Skrevet

Det er god mulighet for at du var der jeg snakker om, det er den eldste og mest kjente kebabsjappen i byen, og går kjempe bra.

Enig i at hår i maten er ikke noe særlig, men jeg er ikke så veldig fanatisk av meg på det området, det er sånt jeg glemmer raskt.

Jeg synes forøvrig det er merkelig at det ikke finnes sånne kebabsjapper her på vestlandet, her finnes det bare rullekebab og det er langt ifra det samme.

Da skal jeg kjøpe kebab i bula di. Du kan føre meg opp på vip-listen med en gang, egentlig.

Skrevet

Da skal jeg kjøpe kebab i bula di. Du kan føre meg opp på vip-listen med en gang, egentlig.

Hehe bra!! Da har jeg ihverfal en kunde. Og som VIPkunde skal du få lov til å slippe køen, selv midt på lørdagsnatten da køen er (forhåpentligvis) på sitt verste.

Skrevet

Hehe bra!! Da har jeg ihverfal en kunde. Og som VIPkunde skal du få lov til å slippe køen, selv midt på lørdagsnatten da køen er (forhåpentligvis) på sitt verste.

Takker. Jeg tar gjerne med en pepsi max med på den ekstraservicen.

Skrevet

* Hvis dere finner en seigmann med tre bein, en bamsemums med en ekstra klump på siden, e.l, spiser dere den da?

Jepp! Ikkeno galt på den da!

* Tenker dere over det hvis noen veiver armen sin over fatet deres?

Nix!

* Hvis du ser en bit du ikke vet hva er i lapskaus eller lignende, spiser du den da?

Nix!

* Synes du det er helt greit at folk tilbereder maten din med bare never uten at du vet at de har vasket hendene godt på forhånd?

Hjemme ja, men ikke ute på "offentlige" steder.

* Kan du spise ting som har falt på gulvet?

Nix.

* kan du spise en hamburger, baguett eller lignende ute uten å åpne og sjekke inni først?

Jah.

* Hva gjør du hvis du finner et hår i maten som ikke er ditt?

Hjemme, ikkeno, mitt uansett. På besøk, fjerner diskret. Kjøper jeg ferdigmat, kaster jeg den, evt klager om jeg er på resturant.

Skrevet

Takker. Jeg tar gjerne med en pepsi max med på den ekstraservicen.

Nå er jeg snill, men du skal få det også, så lenge du lover å være trofast mot min sjappe og ikke minst ville det ikke skadet med litt munn-til-munn reklame.

Jeg skal bli Bergens bab-queen.. jeg gleder meg! ;)

Annonse

Skrevet

Det er nok bare enkelte landsdeler som er litt trege.

Men det kan også være at de er annerledes enn oss normale østlendinger enkelte steder i landet.

Et eksempel er Østfold, hvor de på ramme alvor serverer pølse i vaffel.

Skrevet

Jeg spiser ikke det som har falt på gulvet og liker ikke at andre strekker seg over fatet mitt, men ellers spiser jeg det du nevner

Skrevet

Hehe, beklager hvis jeg ødela lapskaus for deg.. =) Jeg mener virkelig ikke å ødelegge alle andres forhold til mat i tillegg til mitt.

Det der med kyllingen er et perfekt eksempel på grunnen til at jeg har blitt sånn. Når man først er ute for noe sånt, så må man jo sjekke, ikke sant? Og til mer jeg sjekker, til mer oppdager jeg, og tenker "tenk om jeg ikke hadde sjekka det der", og sjekker enda mer.. og nå er det blitt helt sykelig =s

F.eks hvis noen i kollektivet har ryddet ut av oppvaskmaskina, så må jeg kjøre bestikket mitt om igjen (uten at de merker det da såklart), fordi jeg finner fingeravtrykkene deres på den delen jeg skal ha i munnen..!

Virker som om du har et litt sykelig forhold til dette...

Skrevet

Ja, sånt er forjævlig.

Jeg kjøpte alltid kebab hos kebabkongen i Oslo tidligere. Nesten hver helg.

Så leste jeg i avisa at de var stengt fordi en eller annen spunka i kebaben der...

Noen sier det er en vandrerhistorie, men det sto i hvert fall i avisa, og shappa blei stengt.

Hva betyr "spunka" ?

Skrevet

* Hvis dere finner en seigmann med tre bein, en bamsemums med en ekstra klump på siden, e.l, spiser dere den da?

Hehe ja :D

Nei

* Hvis du ser en bit du ikke vet hva er i lapskaus eller lignende, spiser du den da?

Usj, nei.

* Synes du det er helt greit at folk tilbereder maten din med bare never uten at du vet at de har vasket hendene godt på forhånd?

Jeg reagerer på det når jeg er ute, men det blir liksom med tanken. Gidder aldri si noe eller la vær å spise :P

Hjemme, ja, hvis gulvet er rent. Ikke ute.

* kan du spise en hamburger, baguett eller lignende ute uten å åpne og sjekke inni først?

Ja, det har jeg faktisk aldri tenkt over. Åpner alltid hamburgere da, sylteagurk og tomat må fjernes ;)

Sier "EeeEeeEEwwwww!!". Hvis det er ute, vil jeg nok si fra, men hvis jeg er hjemme, kaster jeg det og fortsetter å spise. Gidder ikke styre, men ekkelt er det.

skorpionfisken
Skrevet

* Jeg spiser gjerne en seigmann med tre bein eller en bamsemums med en ekstra klump på siden, e.l.

* Jeg tenker ikke over det hvis noen veiver armen sin over fatet mitt?

* Jeg spiser ikke biter jeg ikke vet hva er i lapskaus eller lignende.

* Jeg regner med at folk vasker hendene sine og synes derfor det er helt greit at folk tilbereder maten min med bare never.

* Jeg kan spise ting som har falt på gulvet hvis jeg vet at gulvet er sånn noenlunde rent.

* Jeg kan spise en hamburger, baguett eller lignende ute uten å åpne og sjekke inni først.

* Hvis jeg finner et hår i maten som ikke er mitt, men tilhører en i familien så plukker jeg det vekk og later som ingenting. Ute på restaurant reagerer jeg på fremmed hår og sier fra.

Skrevet

- Ja, selvfølgelig, det er jo ekstra bonus det :-)

- Nei, det har jeg aldri enkt over. Hvorfor skulle det gjøre noe?

- Ja, det gjør jeg som regel.

-Ja, jeg regner med at de har vasket hendene.

-Det kommer litt an på. Hvis jeg er ute, eller på en kafé, gjør jeg det ikke. Hjemme gjør jeg det, hvis jeg vet og ser at det ikke er så veldig skittent. Hvis dert er grusomt skittent, gjør jeg det ikke.

- Har aldri tenkt på å åpne å sjekke hva som er inni!

- Det er litt ekkelt. Jeg tar ut håret, og spiser vel maten, i alle fall hvis det er hjemme eller hos noen venner. Har jeg kjøpt maten, kommer jeg kanskje til å klage og be om ny.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...