Gjest Moderator Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Vi vil oppfordre våre brukere til å slutte med å antyde at innlegg skrevet av ukjente nick skal være skrevet av provokatører ol. I utgangspunktet har våre brukere anledning til å benytte flere nick , så lenge de holder seg til samme nicket i en og samme tråd. Vi ønsker at flere hadde benyttet fast nick i større grad, men siden vi holder muligheten for nickbytte åpen er det sett fra vår side legitimt å ikke ville benytte fast nick. Enkelte av dere er raskt ute med beskyldninger om at det må være noe galt med innlegg som kanskje primært mislikes, og dette bidrar til å skape en unødvendig krass tone mellom brukere. Dersom du mener det er grunn til å sjekke nærmere om innlegg er skrevet av en av våre kjente provokatører, vennligst send en mail til [email protected] om dette i stedet for gjentatte ganger fremme ditt standpunkt i tråden. 0 Siter
Gjest Vannkopper Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 HA! Den håper jeg satt for enkelte her! 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 HA! Den håper jeg satt for enkelte her! Du må bli snillere du også :-) 0 Siter
Gjest Vannkopper Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Du må bli snillere du også :-) HA! :-) Har ikke gjort en katt fortred jeg. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Sikkert greit at det er irriterende at innlegg blir mistenkeliggjort. Men dere kunne fint ha stoppet det, ved å kreve fast nick. Ta vekk "forfattersøket", så alle de som er veldig paranoide ikke kan bruke det som unnskyldning. Også opprettholder dere muligheten for å skifte nick/skrive anonymt på forumene hvor det er nødvendig, som psykiatri, overgrep og rusmidler. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Sikkert greit at det er irriterende at innlegg blir mistenkeliggjort. Men dere kunne fint ha stoppet det, ved å kreve fast nick. Ta vekk "forfattersøket", så alle de som er veldig paranoide ikke kan bruke det som unnskyldning. Også opprettholder dere muligheten for å skifte nick/skrive anonymt på forumene hvor det er nødvendig, som psykiatri, overgrep og rusmidler. Jeg vil ha retten til å bruke et annet nick enn det faste i visse situasjoner. Og hvordan kan f.eks. Glimtipper vite hvilke situasjoner jeg gjerne vil være ekstra anonym? Er det alltid så sikkert at det er de kategoriene/foraene du nevner? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.