Gå til innhold

Vennligst slutt å "mistenkeliggjøre" innlegg

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator
Skrevet

Vi vil oppfordre våre brukere til å slutte med å antyde at innlegg skrevet av ukjente nick skal være skrevet av provokatører ol. I utgangspunktet har våre brukere anledning til å benytte flere nick , så lenge de holder seg til samme nicket i en og samme tråd. Vi ønsker at flere hadde benyttet fast nick i større grad, men siden vi holder muligheten for nickbytte åpen er det sett fra vår side legitimt å ikke ville benytte fast nick.

Enkelte av dere er raskt ute med beskyldninger om at det må være noe galt med innlegg som kanskje primært mislikes, og dette bidrar til å skape en unødvendig krass tone mellom brukere.

Dersom du mener det er grunn til å sjekke nærmere om innlegg er skrevet av en av våre kjente provokatører, vennligst send en mail til [email protected] om dette i stedet for gjentatte ganger fremme ditt standpunkt i tråden.

Gjest Moderator
Skrevet

HA! Den håper jeg satt for enkelte her!

Du må bli snillere du også :-)

Gjest Vannkopper
Skrevet

Du må bli snillere du også :-)

HA! :-) Har ikke gjort en katt fortred jeg.

Skrevet

Sikkert greit at det er irriterende at innlegg blir mistenkeliggjort. Men dere kunne fint ha stoppet det, ved å kreve fast nick. Ta vekk "forfattersøket", så alle de som er veldig paranoide ikke kan bruke det som unnskyldning. Også opprettholder dere muligheten for å skifte nick/skrive anonymt på forumene hvor det er nødvendig, som psykiatri, overgrep og rusmidler.

Skrevet

Sikkert greit at det er irriterende at innlegg blir mistenkeliggjort. Men dere kunne fint ha stoppet det, ved å kreve fast nick. Ta vekk "forfattersøket", så alle de som er veldig paranoide ikke kan bruke det som unnskyldning. Også opprettholder dere muligheten for å skifte nick/skrive anonymt på forumene hvor det er nødvendig, som psykiatri, overgrep og rusmidler.

Jeg vil ha retten til å bruke et annet nick enn det faste i visse situasjoner. Og hvordan kan f.eks. Glimtipper vite hvilke situasjoner jeg gjerne vil være ekstra anonym?

Er det alltid så sikkert at det er de kategoriene/foraene du nevner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...