Gå til innhold

Tette tårekanaler - alternativ behandling???

Anbefalte innlegg

Hei,

har en baby på nesten 5 mnd. som helt siden fødselen har vært sterkt plaget med tette tårekanaler.

Har prøvd morsmelk, saltvann og antibiotika uten bedring av situasjonen. Det renner konstant, ,og han har gul/grønt puss i øynene, og er rød og irritert rundt øyet.

Er det noen som har prøvd noen form for alternativ behandling for dette? Tenker på akupunktur, homeopati, etc....

Fortsetter under...

Min yngste datter hadde tette tårekanaler i flere mnd etter fødselen (husker ikke hvor lenge). Det eneste som fungerte var å massere henne i øyekroken flere ganger pr. dag. Først når jeg hadde gjort dette i noen dager løsna det og problemet var løst!

Har du forsøkt dette? Hvis ikke, synes jeg det er merkelig at ikke legen/helsesøster har fortalt deg at du bør gjøre dette. Håper det funker:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...