Gjest sol etter regn Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Legger inn dette her også (har skrevet på åpent). Såg idag et barn som hadde vintersko av stoff som ligner det som er i dykkerdrakter. Nederst på skoen var det gummi, lær eller lignende. Skoene virket lette, varme og vanntette og jeg fikk så lyst å prøve dem ut på barnet mitt. Noen som aner hva jeg snakker om?? Tusen takk for tips!! 0 Siter
Gjest Tiona Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Er det denne typen du mener? Gutten min har denne støvelen: The muddies. http://www.amirashop.co.uk/acatalog/Muckboots.html Kjempegode sko,skal tåle ganske mange minusgrader. 0 Siter
Heffalump Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Tulla på snart 2 år har sånn type sko, med noe svart gummiaktig nederst og dykkerstoff øverst. De har ikke fått kjørt seg skikkelig ennå, men de er KJEMPELETTE og virker gode og varme ) Hvis jeg ikke allerede hadde kjøpt Viking Goretex til storebror på snart 5 år skulle jeg kjøpt sånne til han også.... Dama i butikken anbefalte dem varmt, og jeg har sett mange som har dem etter hvert. Helt utrolig hvor lite de veier, det er nesten det beste med dem, spesielt for de minste - men selvfølgelig må de holde ungen varm og tørr også! Vi kjøpte dem i en skobutikk som ikke er i noen kjede, husker faktisk ikke hva den heter.... Vi betalte 499,- tror jeg, og merket er finsk (husker ikke det heller i farten, desverre, men det var noe på 5 bokstaver....) Vet ikke om du ble noe klokere, men hvis du finner skoene anbefaler ihvertfall jeg dem ) Hilsen 0 Siter
Heffalump Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Tulla på snart 2 år har sånn type sko, med noe svart gummiaktig nederst og dykkerstoff øverst. De har ikke fått kjørt seg skikkelig ennå, men de er KJEMPELETTE og virker gode og varme ) Hvis jeg ikke allerede hadde kjøpt Viking Goretex til storebror på snart 5 år skulle jeg kjøpt sånne til han også.... Dama i butikken anbefalte dem varmt, og jeg har sett mange som har dem etter hvert. Helt utrolig hvor lite de veier, det er nesten det beste med dem, spesielt for de minste - men selvfølgelig må de holde ungen varm og tørr også! Vi kjøpte dem i en skobutikk som ikke er i noen kjede, husker faktisk ikke hva den heter.... Vi betalte 499,- tror jeg, og merket er finsk (husker ikke det heller i farten, desverre, men det var noe på 5 bokstaver....) Vet ikke om du ble noe klokere, men hvis du finner skoene anbefaler ihvertfall jeg dem ) Hilsen Klarte å komme på navnet til butikken - ringte og sjekket merkenavnet på skoene til tulla (blir gal når jeg ikke klarer å huske noe...) - merket heter KUOMA ) Lykke til! 0 Siter
Velouria Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 De nye cherroxene fra Viking skal holde på varmen til -20 grader. De koster ca 500,- og er jo sånn sett et godt kjøp siden man kan bruke dem høst og vår i tillegg. Jeg har ikke testet de selv, men ser det er et par barn i bhg som har de. Bare et tips tilfelle du ikke får tak i de andre du snakket om. 0 Siter
Gjest lina maria Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 http://www.kuomiokoski.fi/en/saappaat.htm Jeg kjøpte de i Finland da sønnen min var 2 år, og er nå blitt brukt av 2 barn. De var ganske rimelige da jeg kjøpte de (ca 300 kr?), og var kjempegode og lette. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 De nye cherroxene fra Viking skal holde på varmen til -20 grader. De koster ca 500,- og er jo sånn sett et godt kjøp siden man kan bruke dem høst og vår i tillegg. Jeg har ikke testet de selv, men ser det er et par barn i bhg som har de. Bare et tips tilfelle du ikke får tak i de andre du snakket om. Cherrox er jo veldig tett, da, gjelder det også disse? Jeg tror ikke jeg ville latt mine barn gå hele vinteren med noe så tett som Cherrox, selv om de var ekstra fôret og derfor varme. Men kjenner altså ikke dette produktet. 0 Siter
Gjest jeg vet, jeg vet! Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Støvlene er laget av samme stoff våtdrakter blir laget av. Dvs at en holder seg varm på beina selv om en blir kliss våt.Kjøpte de til mitt barn på Obs! og har ikke angret! Ikke så vakre, sort gummi nederst og blått, rødt eller svart våtdraktstoff øverst. Kanskje litt vel romslige for de aller smaleste barneføttene. Finnes også til voksne tror jeg. 0 Siter
Gjest Frustrert frue Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Klarte å komme på navnet til butikken - ringte og sjekket merkenavnet på skoene til tulla (blir gal når jeg ikke klarer å huske noe...) - merket heter KUOMA ) Lykke til! Hvilken butikk var det da? Noen som vet hvor man får kjøpt de i Oslo? Så kjempe gode ut... 0 Siter
Velouria Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Cherrox er jo veldig tett, da, gjelder det også disse? Jeg tror ikke jeg ville latt mine barn gå hele vinteren med noe så tett som Cherrox, selv om de var ekstra fôret og derfor varme. Men kjenner altså ikke dette produktet. Det er heller ikke noe jeg ville satset på som vintersko gjennom hele året. Men om jeg allikevel skulle hatt nye cherrox ville jeg satset på disse for da har man jo et ekstra par med vintersko. Og i den vinteren som det ser ut til at vi nå har i vente er det greit med sko som tåler vann og søle 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Støvlene er laget av samme stoff våtdrakter blir laget av. Dvs at en holder seg varm på beina selv om en blir kliss våt.Kjøpte de til mitt barn på Obs! og har ikke angret! Ikke så vakre, sort gummi nederst og blått, rødt eller svart våtdraktstoff øverst. Kanskje litt vel romslige for de aller smaleste barneføttene. Finnes også til voksne tror jeg. tuusen takk! ) 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 http://www.kuomiokoski.fi/en/saappaat.htm Jeg kjøpte de i Finland da sønnen min var 2 år, og er nå blitt brukt av 2 barn. De var ganske rimelige da jeg kjøpte de (ca 300 kr?), og var kjempegode og lette. ja, det er noe som ligner disse! Tusen takk for svar! 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Klarte å komme på navnet til butikken - ringte og sjekket merkenavnet på skoene til tulla (blir gal når jeg ikke klarer å huske noe...) - merket heter KUOMA ) Lykke til! Tuusen takk! hehe du minner om meg... Jeg skal sjekke ut og se om jeg finner! 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Klarte å komme på navnet til butikken - ringte og sjekket merkenavnet på skoene til tulla (blir gal når jeg ikke klarer å huske noe...) - merket heter KUOMA ) Lykke til! Forresten; tørker de raskt? 0 Siter
Heffalump Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hvilken butikk var det da? Noen som vet hvor man får kjøpt de i Oslo? Så kjempe gode ut... Kjøpte dem på Gasellen (Domus Senter) i Mo i Rana - aner ikke hvor de evt selges i Oslo..... Og til deg som lurte på om de tørker raskt - de har ennå ikke blitt våte, så det vet jeg ikke. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.