Gå til innhold

50.000 kroner

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Måtte kikke på hva Ærlig talt hadde på hjertet, og da videre hva Ærlig talt svarte på.

Jeg kan bare signere ditt utbrudd, snakker om grotesk innstilling.

Huff, det var jo et litt klønete forsøk på å være litt morsom, som tydeligvis falt på stengrunn...

Faktisk så knyttes silketepper av unge kvinner i slutten av tenårene og begynnelsen av 20 årene. Det er nødvendig med små fingere for å få det til, men man er også avhengig av en viss erfaring og kompetanse for å knytte vakre silketepper.

Silketråden er så mye tynnere enn ulltråden, så små barn klarer faktisk ikke å knytte dem.

• Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skorpionfisken

46

• fuji1365380447

22

• Glimtipper

22

• snø

14

Mest aktive i denne tråden

fuji1365380447
Skrevet

Tuller du?

se mitt svar under.

Her tråkket jeg tydeligvis kraftig i PK salaten...

fuji1365380447
Skrevet

Jeg hadde ikke orka å ha et teppe jeg visste små barn hadde blitt "tvunget" til å lage :-(

Se mitt svar under - silketepper lages ikke av små barn.

Det var en klønete og dårlig spøk som tydeligvis ikke ble tatt nådig opp...

Skrevet

Godkjennes:-)

Du kan overføre beløpet umiddelbart ;-)

Skrevet

No problem!! Nytt skiutstyr og det topperste innen skiklær - carvingski feks... ca 8000,-

Så raider jeg kles- og skobutikkene for ihvertfall 20.000 - 2 par nye støvletter blir ca 2000.- og koster på meg nytt undertøy for ihvertfall samme beløp, og så har vi jo parfymeriet da, må nok ha sminkegreier og kroppsproduker for kanskje 4000 kroner. Resten shopper jeg bort på noen få, men utsøkte ting til huset. Skulle ta meg ca 4 timer å brenne av pengene. Når får jeg dem?

(Klø klø i handlegenet)

Skrevet

se mitt svar under.

Her tråkket jeg tydeligvis kraftig i PK salaten...

Hehe. Ja... Det er ikke så rart at mennesker reagerer da, barnearbeid er jo ganske så grusomt.

Men jeg spurte i alle fall om du tullet, før jeg kvesset klørne :)

skorpionfisken
Skrevet

Du kan overføre beløpet umiddelbart ;-)

Det er allerede overført til din virtuelle konto :-)

Skrevet

No problem!! Nyeste nytt innen skiutstyr og det topperste innen skiklær - HH, carvingski,feks... ca 8000,-

Så raider jeg kles- og skobutikkene for ihvertfall 20.000 - 2 par nye støvletter blir ca 2000.- og ny skinnjakke til et par tusen, og koster på meg nytt undertøy for ihvertfall samme beløp, og så har vi jo parfymeriet da, må nok ha sminkegreier og kroppsproduker for kanskje 4000 kroner. Resten shopper jeg bort på noen få, men utsøkte ting til huset. Skulle ta meg ca 4 timer å brenne av pengene. Når får jeg dem?

(Klø klø i handlegenet)

Skrevet

Det er allerede overført til din virtuelle konto :-)

Du er super :-)

Skrevet

En helg på Pers hotell med SPA og bare avslapning...

Så skal jeg bytte ut garderoben, gå til frisøren, så skal jeg ta lappen for resten. Godkjent? : )

skorpionfisken
Skrevet

No problem!! Nytt skiutstyr og det topperste innen skiklær - carvingski feks... ca 8000,-

Så raider jeg kles- og skobutikkene for ihvertfall 20.000 - 2 par nye støvletter blir ca 2000.- og koster på meg nytt undertøy for ihvertfall samme beløp, og så har vi jo parfymeriet da, må nok ha sminkegreier og kroppsproduker for kanskje 4000 kroner. Resten shopper jeg bort på noen få, men utsøkte ting til huset. Skulle ta meg ca 4 timer å brenne av pengene. Når får jeg dem?

(Klø klø i handlegenet)

Godkjennes bortsett fra følgende setning "Resten shopper jeg bort på noen få, men utsøkte ting til huset".

Ingenting til huset!

Pengene er overført til din virtuelle konto:-)

Skrevet

Huff, det var jo et litt klønete forsøk på å være litt morsom, som tydeligvis falt på stengrunn...

Faktisk så knyttes silketepper av unge kvinner i slutten av tenårene og begynnelsen av 20 årene. Det er nødvendig med små fingere for å få det til, men man er også avhengig av en viss erfaring og kompetanse for å knytte vakre silketepper.

Silketråden er så mye tynnere enn ulltråden, så små barn klarer faktisk ikke å knytte dem.

Dersom du synes det er bak mål og helt utrolig at folk setter spørsmålstegn ved at du ønsker deg et 'silketeppe knyttet av små barnehender', sier det fortsatt mest om deg...

Skrevet

Dratt til London, leid inn Trinny & Susannah fra BBC og dratt på shopping UTEN kameraer!! ;-)

skorpionfisken
Skrevet

En helg på Pers hotell med SPA og bare avslapning...

Så skal jeg bytte ut garderoben, gå til frisøren, så skal jeg ta lappen for resten. Godkjent? : )

Godkjent:-)

skorpionfisken
Skrevet

Dratt til London, leid inn Trinny & Susannah fra BBC og dratt på shopping UTEN kameraer!! ;-)

Godkjent under forutsetning av at shoppingting er til deg og ikke til hus/familie. :-)

fuji1365380447
Skrevet

Dersom du synes det er bak mål og helt utrolig at folk setter spørsmålstegn ved at du ønsker deg et 'silketeppe knyttet av små barnehender', sier det fortsatt mest om deg...

Jeg syntes da ikke at det var helt bak mål.

Jeg ba jo om unnskyldning for en klønete spøk.

Er ikke det nok?

Skrevet

Får jeg være med? Hvis jeg får 50000 av skorpionfisken, da...

Skrevet

Godkjent under forutsetning av at shoppingting er til deg og ikke til hus/familie. :-)

Litt sjokkert nå ettersom ditt svar avslører at du ikke aner hvem Trinny & Susannah ER!!!! ;-)

Her er det snakk om klær og sko, baby! ;-)

skorpionfisken
Skrevet

Værsågod :-)

Skrevet

Det er vel ingenting i veien for at flere av oss som mottar årets julegave fra skorpionfisken kan slå oss sammen! ;-)

The more - the merrier! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...