Gå til innhold

Hva er en god inntekt?

Gjest prinsesse og prinse mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ca 22 000 tilsammen etter skatt. Men nå har jeg 80% lønn siden jeg har svangerskapspermisjon, så det var litt mer før. Men når jeg begynner å jobbe igjen skal jeg bare jobbe 80%, så da blir det ikke mer.

Men vi bor langt fra Oslo da, så vi har vel under halvparten i boutgifter i forhold til de som bor der inne. Også ikke studielån.

Annonse

Vi har iallefall for lite med en samlet inntekt på 110 000 + studielån på ca 80 000 i året, samt 10 000 kr året i stipend.

Dvs, vi lever helt fint men jeg skulle ønske vi slapp alt det lånet.

Så fint at noen er ærlig her for det tror jeg ikke alle de anonyme nickene er.

Jeg jobber 60% og tjener da ca 200.000 i året. Mannen min jobber 100% og tjener ca 380.000 kr i året. Dette er da før skatt. I tillegg kommer litt kontantstøtte (1400 kr i mnd) og barnetrygd for tre barn.

vi tjener ca.700000 brutto til sammen i året. Ikke spesielt god råd. Har to barn....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...