Gå til innhold

Hvordan er det med ecco goretex nå?

Anbefalte innlegg

Er ecco goretex sko dårlig i år også?

Guttungen fikk nye på senvinteren i fjor å nå drikker de vann og han fryser av seg tærne!

Må ut å kjøpe nye sko i morgen derfor lurer jeg litt på hvilke jeg skal kjøpe til 10 år gammel gutt?

(Kamik og sorel sko finnes ikke her jeg bor.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208281-hvordan-er-det-med-ecco-goretex-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Flystripa

5-åringen fikk Ecco Gore-tex i fjor, de er vi veldig fornøyde med. Impregneres med spray, og han er god og varm på føttene. Bruker kun ullsåle og ullsokk oppi skoene.

Guttene får Sorel til jul. Er spent på om de holder til forventingene :)

På TV2-hjelper deg var det en test av barnestøvletter. De som visstnok kom best ut var støvletter fra Coop til 199,-

Disse ble testet sammen med de dyreste GoreTex-støvlettene.

Ecco kom på delt første plass i den samme testen som stod i foreldre og barn. Vi har kjøpt de, men har ikke fått brukt de så mye enda.

Annonse

Vi har alltid hatt goretex sko og vært veldig fornøyde. Har aldri impregnert dem og det skulle bare mangle.

Man kjøper disse skoa for at de skal være vanntette fra dag en og minst et år fremover.

Hvis det er slik at man må impregnere dem i tillegg så ville jeg aldri ha kjøpt dem. Kunne da ha kjøpt billigere sko og impregnert dem.

Jeg ville funnet frem kvitteringen din og klaget på dem i butikken.

Ecco kom på delt første plass i den samme testen som stod i foreldre og barn. Vi har kjøpt de, men har ikke fått brukt de så mye enda.

Ok, men det utrolige er jo at Ecco da deler plass med de billigste skoene i testen!

Vi har kjøpt GoreTex før (ulike typer), men har aldri vært kjempefornøyde da de flere ganger har blitt våte gjennom (bor på vestlandet). Denne gangen kjøper jeg nok på Coop for å sjekke hvordan de støvlettene er. Både femåringen og åtteåringen trenger nye støvletter, så da sier det seg selv at vi sparer masse ved å kjøpe Coop sine :-)

Gjest GoreTex må også behandles

Vi har alltid hatt goretex sko og vært veldig fornøyde. Har aldri impregnert dem og det skulle bare mangle.

Man kjøper disse skoa for at de skal være vanntette fra dag en og minst et år fremover.

Hvis det er slik at man må impregnere dem i tillegg så ville jeg aldri ha kjøpt dem. Kunne da ha kjøpt billigere sko og impregnert dem.

http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article485402.ece

Hvis det viktigste var at skoene er helt vanntette, burde du ikke valgt GoreTex. I motsetning til gummi, er GoreTex ikke helt vanntett, men fordelen er at stoffet puster. Må altså impregneres, for å bli tilnærmet vanntett.

Hvis det viktigste var at skoene er helt vanntette, burde du ikke valgt GoreTex. I motsetning til gummi, er GoreTex ikke helt vanntett, men fordelen er at stoffet puster. Må altså impregneres, for å bli tilnærmet vanntett.

Men våres støveletter har jo vært helt vanntette. Og vi har kjøpt flere sko gjennom åra som er gått. Aldri har vi impregnert skoene.Og i testen nedenfor står det at ecco er vanntett.

Klag på de støvelettene du kjøpe senvinters i fjord.

det er ett års garanti på de. Måtte selv klage for ett par år siden og fikk nye støveletter, til og med et nr større.

Fikk anbefaling om det i dag hos en annen skoforretning.

Vi måtte kjøpe sko i dag og hadde ikke tid til å vente tilvi hadde anledning til å dra dit vi kjøpte ecco skoene.

Tror du de gir meg tilgodelapp?

Du vet at de skal impregneres? Bruk spray og impregner før førstegangs bruk og ca. hver mnd (?) utover vinteren.

Har impregnert dem mange ganger men det skal ikke lang tid ute i snøen før de er våte og iskalde.

Har kjøpt nye sko i dag-viking goretex og fikk da anbefaling om å klage på ecco skoene.

Så vi skal gjøre det og så håper jeg vi får tilgodelapp der.

Annonse

Måtte kjøpe nye sko i dag og det ble i en annen butikk.

Skal klage på dem når vi får tid til å dra dit, rekner med jeg får tilgodelapp?

Har kjøpt viking goretex nå.

Ok, men det utrolige er jo at Ecco da deler plass med de billigste skoene i testen!

Vi har kjøpt GoreTex før (ulike typer), men har aldri vært kjempefornøyde da de flere ganger har blitt våte gjennom (bor på vestlandet). Denne gangen kjøper jeg nok på Coop for å sjekke hvordan de støvlettene er. Både femåringen og åtteåringen trenger nye støvletter, så da sier det seg selv at vi sparer masse ved å kjøpe Coop sine :-)

Men de coop skoene finner ikke jeg noen plass... Tror de ble utsolgt ganske fort etter den testen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...