Gå til innhold

blir irritert på sjefen min..

Anbefalte innlegg

ringerikskringla

ettersom min datter har vært syk noen dager så ringte jeg sjefen min mandag morgen og sa att jeg ikke kunne komme på jobb om kvelden.og fikk beskjed om att det var greit hvis jeg fikk ei som er ekstra hjelp til og jobbe.hun kunne ikke og det endte med att jeg dro på jobb i går kveld og i dag på dagen.min mann var hjemme hos barna.

sier fra til henne i dag att jeg må være hjemme i morgen og torsdag. og du og du hvor sur hun ble.hun ble irritert fordi hun måtte jobbe og hadde null forståelse for att jeg hadde ett sykt barn hjemme.

har heldigvis en sjef over henne og han ga beskjed om att hun måtte jobbe og att jeg skulle bli hjemme og ta meg av sykt barn.

men hvorfor er noen sjefer slik som ikke vil forstå att barn er syke...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208286-blir-irritert-p%C3%A5-sjefen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

samboeren min har en slik sjef. Hvis han er syk eller sønnen vår er syk, må han selv skaffe vikar. I tillegg påstår sjefen at han er nødt å jobbe opp igjen den dagen, på en av fridagene! Aldri verden om han skulle gjort det. Det hadde blitt over mitt lik. Jeg haaater den sjefen. Han har gjort masse rart

Annonse

ringerikskringla

Men trenger du være hjemme dersom mannen din er hjemme da? (eller misforstår jeg??)

Enig i de andres kommentarer om at det ikke er din jobb å finne vikar...

tror du misforsto meg.mannen min var hjemme på mandag og tirsdag også skulle jeg være hjemme to dager.så vi varr ikke hjemme likt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...