Gå til innhold

Ok å bruke barnevakt som barnet ikke kjenner?

Anbefalte innlegg

Oi, ikke likt deg å være så "negativ" vel?!? Ble litt overrasket nå.

Som jeg har skrevet lenger nede er barnet særdeles tillitsfullt og ikke i det hele tatt skeptisk til nye mennesker. Tvert imot.

Nei, jeg satser på at det går bra jeg! Hvis ikke, drar vi bare hjem igjen og ingen skade skjedd.

Ja, ikke sant?

Da kan dere jo bare dra hjem igjen. Og siden du kjenner de som skal passe barnet, ville jeg ikke gjort dette til noe stort problem.

Og om det går bra, har du jo en barnevakt til å ta av, om det kniper en annen gang.;-)

Kom dere ut, det har dere bare godt av!

Fortsetter under...

Da jeg var student, satt jeg av og til barnevakt for unger jeg ikke kjente. Jeg kom ca. en halvtime før foreldrene skulle gå.

Det gikk alltid kjemptefint. Men dette var unger som var vant til å ha forskjellige barnevakter, og vant til at foreldrene hadde mye besøk til vanlig.

Gjest dropper det i dag

Hei du, vår moralens vokter.

Jo, jeg ville ha folks meninger, men det er innlysende at visse folks meninger ikke betyr noe for meg, men andres meninger betyr noe.

Vi bestemte oss uansett for at vi blir hjemme. Da går jeg ikke glipp av Bonderomantikk heller..

Åh så enig jeg er ang. "moralens vokter". Litt slitsomt til tider.

Oj da, prinsessemamma og prins eller hva det var for noe fjollete du kalte deg,- det var et bastant svar!

Men barnet mitt er nok litt enklere å ha med å gjøre enn dine prinser osv.

En med nicket "betasuppe" anklager en annen for å ha et fjollete nick...

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...