Gå til innhold

En liten prins er født!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun får ei jente. Jeg har bare tatt feil en gang i min karriere som kjønnstipper siden 1994.

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

10

• morsan

8

• Gyda

7

• carma

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun får ei jente. Jeg har bare tatt feil en gang i min karriere som kjønnstipper siden 1994.

Imponerende!

(Men du skriver ikke hvor mange ganger du har tippa. Hvis det er f.eks. to, så er det brått _ikke_ så imponerende. ;o) )

Skrevet

Imponerende!

(Men du skriver ikke hvor mange ganger du har tippa. Hvis det er f.eks. to, så er det brått _ikke_ så imponerende. ;o) )

Det tenkte jeg også...men jeg var enda slemmere og tenkte at hun kun hadde tippet én gang ;-)

Annonse

Skrevet

Det tenkte jeg også...men jeg var enda slemmere og tenkte at hun kun hadde tippet én gang ;-)

Hoho. Og den ene gangen var det feil!

(Ikke ta oss på alvor nå, DarkPink.)

:o)

Skrevet

Hoho. Og den ene gangen var det feil!

(Ikke ta oss på alvor nå, DarkPink.)

:o)

Hehe. Jeg har gjetta på to brødre, to fettere, to venninners babyer og de tre nykomlingene i kongefamilien ;)

Skrevet

Hehe. Jeg har gjetta på to brødre, to fettere, to venninners babyer og de tre nykomlingene i kongefamilien ;)

Jepp. Da er det imponerende!

Det blir spennende om du får rett nå, da.

Skrevet

Jepp. Da er det imponerende!

Det blir spennende om du får rett nå, da.

Ja.. kanskje jeg har synske evner? =)

Men det var sist jeg tippa det gikk skeis, så mulig jeg bare hadde evnene da jeg var yngre...

=)

Skrevet

OK ;-)

Skrevet

Tipp på meg da! :-D

Alle har en formening om hva som gjemmer seg i magen, men jeg har overhodet ingen følelse av verken det ene eller andre...

Skrevet

Alle har en formening om hva som gjemmer seg i magen, men jeg har overhodet ingen følelse av verken det ene eller andre...

Jeg tipper at det blir enten det ene eller det andre! ;-)

Annonse

Skrevet

Jeg greier det ikke med folk jeg ikke kjenner i det hele tatt. Eller, som jeg ikke "føler" jeg kjenner, eller har et intrykk av. Jeg fikk en svak følelse av jente utfra nicket ditt, men tør ikke å stå for det, siden jeg ikke har mer å gå på =)

Skrevet

Jeg tipper at det blir enten det ene eller det andre! ;-)

Dæven, du er god :-p

Jeg tipper det blir et barn, jeg.

Skrevet

Jeg greier det ikke med folk jeg ikke kjenner i det hele tatt. Eller, som jeg ikke "føler" jeg kjenner, eller har et intrykk av. Jeg fikk en svak følelse av jente utfra nicket ditt, men tør ikke å stå for det, siden jeg ikke har mer å gå på =)

Sambo er 110% sikker på at det er ei jente.

Får vel bare håpe at h*n vil avsløre seg på UL om 1 1/2 uke :-)

Skrevet

Dæven, du er god :-p

Jeg tipper det blir et barn, jeg.

Jeg så en gang en fødselsannonse der det stod: "Sykehus/dato: Vi har fått en baby! Lise & Per"

Eh.... ja...? ;-)

Skrevet

Sambo er 110% sikker på at det er ei jente.

Får vel bare håpe at h*n vil avsløre seg på UL om 1 1/2 uke :-)

Let me know da! =)

Skrevet

Jeg så en gang en fødselsannonse der det stod: "Sykehus/dato: Vi har fått en baby! Lise & Per"

Eh.... ja...? ;-)

Hehe.. surprise!!!

Kanskje den var tvekjønna? :-o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...