DarkPink Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hun får ei jente. Jeg har bare tatt feil en gang i min karriere som kjønnstipper siden 1994. 0 Siter
flisa Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Så skeptiske alle er da... Her er en link: http://www.enprinserfodt.no/kjedermegnoinnmariogdaerdetmoroakoddelitt/hehemoro. Her er en link til: http://www.slottet.no.blaanekter/paa/de/ryktene_som.verserer.paa_DOL_sier.com 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Så skeptiske alle er da... Her er en link: http://www.enprinserfodt.no/kjedermegnoinnmariogdaerdetmoroakoddelitt/hehemoro. faan ta deg ) 0 Siter
Gyda Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hun får ei jente. Jeg har bare tatt feil en gang i min karriere som kjønnstipper siden 1994. Imponerende! (Men du skriver ikke hvor mange ganger du har tippa. Hvis det er f.eks. to, så er det brått _ikke_ så imponerende. ;o) ) 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Her er en link til: http://www.slottet.no.blaanekter/paa/de/ryktene_som.verserer.paa_DOL_sier.com Men flisa, da, har du helt glemt å bruke det linkforkotelsesprogrammet som du viste meg? ;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Imponerende! (Men du skriver ikke hvor mange ganger du har tippa. Hvis det er f.eks. to, så er det brått _ikke_ så imponerende. ;o) ) Det tenkte jeg også...men jeg var enda slemmere og tenkte at hun kun hadde tippet én gang ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Det tenkte jeg også...men jeg var enda slemmere og tenkte at hun kun hadde tippet én gang ;-) Hoho. Og den ene gangen var det feil! (Ikke ta oss på alvor nå, DarkPink.) ) 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hoho. Og den ene gangen var det feil! (Ikke ta oss på alvor nå, DarkPink.) ) Hehe. Jeg har gjetta på to brødre, to fettere, to venninners babyer og de tre nykomlingene i kongefamilien 0 Siter
Gyda Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hehe. Jeg har gjetta på to brødre, to fettere, to venninners babyer og de tre nykomlingene i kongefamilien Jepp. Da er det imponerende! Det blir spennende om du får rett nå, da. 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jepp. Da er det imponerende! Det blir spennende om du får rett nå, da. Ja.. kanskje jeg har synske evner? =) Men det var sist jeg tippa det gikk skeis, så mulig jeg bare hadde evnene da jeg var yngre... =) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hehe. Jeg har gjetta på to brødre, to fettere, to venninners babyer og de tre nykomlingene i kongefamilien OK ;-) 0 Siter
carma Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hehe. Jeg har gjetta på to brødre, to fettere, to venninners babyer og de tre nykomlingene i kongefamilien Tipp på meg da! :-D Alle har en formening om hva som gjemmer seg i magen, men jeg har overhodet ingen følelse av verken det ene eller andre... 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Tipp på meg da! :-D Alle har en formening om hva som gjemmer seg i magen, men jeg har overhodet ingen følelse av verken det ene eller andre... Jeg tipper at det blir enten det ene eller det andre! ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Tipp på meg da! :-D Alle har en formening om hva som gjemmer seg i magen, men jeg har overhodet ingen følelse av verken det ene eller andre... Jeg greier det ikke med folk jeg ikke kjenner i det hele tatt. Eller, som jeg ikke "føler" jeg kjenner, eller har et intrykk av. Jeg fikk en svak følelse av jente utfra nicket ditt, men tør ikke å stå for det, siden jeg ikke har mer å gå på =) 0 Siter
carma Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg tipper at det blir enten det ene eller det andre! ;-) Dæven, du er god :-p Jeg tipper det blir et barn, jeg. 0 Siter
carma Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg greier det ikke med folk jeg ikke kjenner i det hele tatt. Eller, som jeg ikke "føler" jeg kjenner, eller har et intrykk av. Jeg fikk en svak følelse av jente utfra nicket ditt, men tør ikke å stå for det, siden jeg ikke har mer å gå på =) Sambo er 110% sikker på at det er ei jente. Får vel bare håpe at h*n vil avsløre seg på UL om 1 1/2 uke :-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Dæven, du er god :-p Jeg tipper det blir et barn, jeg. Jeg så en gang en fødselsannonse der det stod: "Sykehus/dato: Vi har fått en baby! Lise & Per" Eh.... ja...? ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Sambo er 110% sikker på at det er ei jente. Får vel bare håpe at h*n vil avsløre seg på UL om 1 1/2 uke :-) Let me know da! =) 0 Siter
carma Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg så en gang en fødselsannonse der det stod: "Sykehus/dato: Vi har fått en baby! Lise & Per" Eh.... ja...? ;-) Hehe.. surprise!!! Kanskje den var tvekjønna? :-o 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.