Gyda Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Ja.. kanskje jeg har synske evner? =) Men det var sist jeg tippa det gikk skeis, så mulig jeg bare hadde evnene da jeg var yngre... =) *s* Dine evner svekkes langsomt. 0 Siter
Gyda Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hehe.. surprise!!! Kanskje den var tvekjønna? :-o Det fødes faktisk endel tvekjønna per år, og det må være veldig vanskelig å formidle det utover den nærmeste familie og omgangskrets vil jeg tro. 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg så en gang en fødselsannonse der det stod: "Sykehus/dato: Vi har fått en baby! Lise & Per" Eh.... ja...? ;-) Hahaha! Var det ikke bilde med rosa eller blått teppe eller noe da? 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hehe.. surprise!!! Kanskje den var tvekjønna? :-o Uff, ja, du sier noe! ..... Kanskje jeg ikke burde fleipe med den annonsen likevel.... 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hahaha! Var det ikke bilde med rosa eller blått teppe eller noe da? nei, var ganske mange år siden - lenge før jeg selv fikk barn, så det var ikke vanlig med bilder da. 0 Siter
carma Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Det fødes faktisk endel tvekjønna per år, og det må være veldig vanskelig å formidle det utover den nærmeste familie og omgangskrets vil jeg tro. Nei, det kan ikke være lett... Tror kanskje jeg hadde formulert annonsen litt annerledes, men det er vel kanskje ikke det som står fremst i hodet på en i en slik situasjon :-) 0 Siter
siriil Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Så koselig..hvem er den heldige far.. :-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Det blir ei pie, som skal hete Grace Victoria eller Ingeborg Elizabeth. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Men flisa, da, har du helt glemt å bruke det linkforkotelsesprogrammet som du viste meg? ;-) linkforkortelsesprogram? fortell! 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 linkforkortelsesprogram? fortell! Får se om jeg klarer å legge inn linken til hele tråden og ikke bare ett innlegg! ;-) http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2813810 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Får se om jeg klarer å legge inn linken til hele tråden og ikke bare ett innlegg! ;-) http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2813810 Kommer jeg til linken din nå? http://shortlink.co.uk/6mc Spennende... 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Det blir ei pie, som skal hete Grace Victoria eller Ingeborg Elizabeth. Er dette fakta? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Kommer jeg til linken din nå? http://shortlink.co.uk/6mc Spennende... At jeg overså den da den var oppe til diskusjon. Men det var jo en bitteliten tråd på webmaster da. 0 Siter
Gjest NotGrace Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Det blir ei pie, som skal hete Grace Victoria eller Ingeborg Elizabeth. Grace Victoria? Haha, dummeste jeg har hørt. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Er dette fakta? Like sant som at en prins er født ;o) Men jeg tror sterkt på at det blir ei jente, ja. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Grace Victoria? Haha, dummeste jeg har hørt. Si ikke det, jeg har i alle fall hørt værre navn. 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Like sant som at en prins er født ;o) Men jeg tror sterkt på at det blir ei jente, ja. Da du sa navnene så var det akkurat som om jeg hadde hørt de før.. den følelsen var så intens at det var skummelt. Kanskje jeg har drømt det? Hvis de nå faktisk får ei tulle som skal hete noe sånt, så freaker jeg litt ut. Så du millionær om han som hadde drømt om det spørsmålet han fikk? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Da du sa navnene så var det akkurat som om jeg hadde hørt de før.. den følelsen var så intens at det var skummelt. Kanskje jeg har drømt det? Hvis de nå faktisk får ei tulle som skal hete noe sånt, så freaker jeg litt ut. Så du millionær om han som hadde drømt om det spørsmålet han fikk? Nei, det så jeg ikke! Men jeg er litt sanndrømt noen ganger, og det er sååå creepy! Forbauser meg faen ikke om ett av disse navna stemmer... 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Nei, det så jeg ikke! Men jeg er litt sanndrømt noen ganger, og det er sååå creepy! Forbauser meg faen ikke om ett av disse navna stemmer... Hjelp. Fortell om noen sanndrømmer da? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 JEG BLE FAKTISK LETTERE FORNÆRMET DA JEG FANT UT NEDOVER LINKEN HER AT DU LYVER!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.