Gå til innhold

En liten prins er født!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. kanskje jeg har synske evner? =)

Men det var sist jeg tippa det gikk skeis, så mulig jeg bare hadde evnene da jeg var yngre...

=)

*s* Dine evner svekkes langsomt.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

10

• morsan

8

• Gyda

7

• carma

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe.. surprise!!!

Kanskje den var tvekjønna? :-o

Det fødes faktisk endel tvekjønna per år, og det må være veldig vanskelig å formidle det utover den nærmeste familie og omgangskrets vil jeg tro.

Skrevet

Jeg så en gang en fødselsannonse der det stod: "Sykehus/dato: Vi har fått en baby! Lise & Per"

Eh.... ja...? ;-)

Hahaha! Var det ikke bilde med rosa eller blått teppe eller noe da?

Skrevet

Hehe.. surprise!!!

Kanskje den var tvekjønna? :-o

Uff, ja, du sier noe! ..... Kanskje jeg ikke burde fleipe med den annonsen likevel....

Skrevet

Hahaha! Var det ikke bilde med rosa eller blått teppe eller noe da?

nei, var ganske mange år siden - lenge før jeg selv fikk barn, så det var ikke vanlig med bilder da.

Skrevet

Det fødes faktisk endel tvekjønna per år, og det må være veldig vanskelig å formidle det utover den nærmeste familie og omgangskrets vil jeg tro.

Nei, det kan ikke være lett... Tror kanskje jeg hadde formulert annonsen litt annerledes, men det er vel kanskje ikke det som står fremst i hodet på en i en slik situasjon :-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Det blir ei pie, som skal hete Grace Victoria eller Ingeborg Elizabeth.

skorpionfisken
Skrevet

Men flisa, da, har du helt glemt å bruke det linkforkotelsesprogrammet som du viste meg? ;-)

linkforkortelsesprogram?

fortell!

Skrevet

Er dette fakta?

Gjest NotGrace
Skrevet

Grace Victoria? Haha, dummeste jeg har hørt.

Gjest Flystripa
Skrevet

Er dette fakta?

Like sant som at en prins er født ;o)

Men jeg tror sterkt på at det blir ei jente, ja.

Gjest Flystripa
Skrevet

Grace Victoria? Haha, dummeste jeg har hørt.

Si ikke det, jeg har i alle fall hørt værre navn.

Skrevet

Like sant som at en prins er født ;o)

Men jeg tror sterkt på at det blir ei jente, ja.

Da du sa navnene så var det akkurat som om jeg hadde hørt de før.. den følelsen var så intens at det var skummelt. Kanskje jeg har drømt det? Hvis de nå faktisk får ei tulle som skal hete noe sånt, så freaker jeg litt ut.

Så du millionær om han som hadde drømt om det spørsmålet han fikk?

Gjest Flystripa
Skrevet

Da du sa navnene så var det akkurat som om jeg hadde hørt de før.. den følelsen var så intens at det var skummelt. Kanskje jeg har drømt det? Hvis de nå faktisk får ei tulle som skal hete noe sånt, så freaker jeg litt ut.

Så du millionær om han som hadde drømt om det spørsmålet han fikk?

Nei, det så jeg ikke! Men jeg er litt sanndrømt noen ganger, og det er sååå creepy! Forbauser meg faen ikke om ett av disse navna stemmer...

Skrevet

Nei, det så jeg ikke! Men jeg er litt sanndrømt noen ganger, og det er sååå creepy! Forbauser meg faen ikke om ett av disse navna stemmer...

Hjelp. Fortell om noen sanndrømmer da?

Skrevet

JEG BLE FAKTISK LETTERE FORNÆRMET DA JEG FANT UT NEDOVER LINKEN HER AT DU LYVER!!!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...