Gjest jepss Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Si ikke det, jeg har i alle fall hørt værre navn. Victoria Terasse! 0 Siter
Tante Tea, på tur med en Toller c',) Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hvordan har det seg at en voksen dame holder på sånn? Noen barnsligheter må vel en voksen dame også få ha :-). 0 Siter
morsan Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hjelp. Fortell om noen sanndrømmer da? Blander meg inn! *S* Jge kan bare huske at jeg har vært skikkelig sanndrømt en gang: i siste tiden før en viktig eksamen drømte jeg tre-fire eksamensoppgaver, hvor jeg i drømme strukturerte min kunnskap om dette, disponerte stoffet etc. Og jammen meg fikk vi ikke en av de oppgavene jeg hadde drømt om (heldagseksamen)! ;-) 0 Siter
Gjest tjohoo Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Dæven, du er god :-p Jeg tipper det blir et barn, jeg. I disse (julebord-)tider må man bare være glad man treffer riktig farve 0 Siter
DarkPink Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Blander meg inn! *S* Jge kan bare huske at jeg har vært skikkelig sanndrømt en gang: i siste tiden før en viktig eksamen drømte jeg tre-fire eksamensoppgaver, hvor jeg i drømme strukturerte min kunnskap om dette, disponerte stoffet etc. Og jammen meg fikk vi ikke en av de oppgavene jeg hadde drømt om (heldagseksamen)! ;-) Sånt er skummelt, altså! Tror aldri jeg har vært sanndrømt noen gang, men godt er egentlig da, for da hadde jeg nok blitt et nervevrak. Har hatt deja vu flere ganger, da. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Enda mer viktig faktisk: Nabo`n min fikk en gutt på mandag! Det er faktisk MYE mer viktig for meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.