Gjest efoll Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Takk for svarene og innspillene! Jeg ble egentlig ikke så mye klokere, da, selv om de fleste av dere synes vi bør "gå for det"... Jeg tenker litt egoistisk: får vi et barn til nå blir det enda 5 år i barnehage, sannsynligvis, sfo og mindre tid til hverandre som par...våkenetter, bleier, babymat, sovestyr...Og vi er ikke garantert et friskt barn, heller.... Samtidig ser jeg på det som en utrolig opplevelse å få barn, svangerskapet, se ungen vokse opp og utvikle seg, familielikheter, gi mine to andre barn en gave-som jo et søsken er, ....babykosen, ammingen... Kanskje vi bør sette opp et skjema med pluss og minus-sider, og se hvilken side vi har flest argumenter på....? Vel, vi får se 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208399-hva-med-nr-3/page/2/#findComment-1507072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.