antheia Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Kan du ikke sende meg en melding på [email protected] ? 0 Siter
forelsket colombiamamma Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Mail er sendt:-) klem fra 0 Siter
forelsket colombiamamma Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg fikk ikke sendt mailen likevel jeg! Har du en annen adresse jeg kan sende på? 0 Siter
antheia Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Ja, men har ikke lyst å legge den ut her. Hva med? Mitt [email protected] 0 Siter
antheia Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Ja, men har ikke lyst å legge den ut her. Hva med? Mitt [email protected] Men den forrige adr skal virke altså. Du må bare få med antheia først også _ før [email protected] skjønner? Altså [email protected] i et. Det går ikke ann å bare klikke på den for å sende mail du må skrive den inn. Selv om ikke antheia viser som blått så må det altså med. Fy søren dette var veldig rotete... ja ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.