Gjest ferske lærer'n Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Oooops. Klarte å si litt feil i timen idag. Skulle snakke om gameboy, men gjentatte ganger sa jeg playboy. Gutta så litt rart på meg. Jeg ble sprutrød når jeg oppdaget at jeg sa feil ord. Heldigvis er det bare en 4.klasse, så det spørs vel om noen vet hva det er. Ja ja, det var dagens flause fra klasserommet. 0 Siter
Gjest piiinlig Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 ha ha! Samme tabben har jeg gjort i lunchen på jobben-litt flaut...jeg ble temmelig varm om ørene... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 ha ha! Samme tabben har jeg gjort i lunchen på jobben-litt flaut...jeg ble temmelig varm om ørene... så frøys du ikke i allefall hoho 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hmmmm... "Det hodet er fullt av renner munnen over med", sier et ordtak. Hva var det egentlig du tenkte på? 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 synes jeg hører det over middagsbordene idag:) "hva er playboy?...hva er playboy?..." 0 Siter
Klara Q Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 synes jeg hører det over middagsbordene idag:) "hva er playboy?...hva er playboy?..." LOL! 0 Siter
PieLill Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 synes jeg hører det over middagsbordene idag:) "hva er playboy?...hva er playboy?..." Vi lærte om det på skolen i dag... ;-) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Vi lærte om det på skolen i dag... ;-) foreldrene: "hvem lærte deg det?" hehe nei, nå er vi stygg mot hovedinnlegger:) 0 Siter
morsan Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 foreldrene: "hvem lærte deg det?" hehe nei, nå er vi stygg mot hovedinnlegger:) *hi hi* 0 Siter
Gjest hallow :o) Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 *ler* Den var god! Da får jeg huske hva det heter når jeg skal kjøpe playboy spill til min datter i julegave etterpå ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.