Gå til innhold

Tisset i vår seng :-(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Potetmel!

trekket på overmadrassen ville jeg lagt i vaskemaskinen. Innmaten er det verre med... Jeg ville prøvd å legge godt med potetmel på flekken (begge sider!) og sett om det fikk vekk lukta. Det var ihvertfall nyttig i barnesenga. La det ligge noen timer, og støvsug bort etterpå. Tar fukt og lukt. Verste fukten fjerner du først, ved hjelp av håndklær etc.

Datra mi var sjokkert da hun så meg bruke potetmel i matlaging: Bruke du sånn som vi bruker til TISS i maten?!??

:-)

Potetmel!

trekket på overmadrassen ville jeg lagt i vaskemaskinen. Innmaten er det verre med... Jeg ville prøvd å legge godt med potetmel på flekken (begge sider!) og sett om det fikk vekk lukta. Det var ihvertfall nyttig i barnesenga. La det ligge noen timer, og støvsug bort etterpå. Tar fukt og lukt. Verste fukten fjerner du først, ved hjelp av håndklær etc.

Datra mi var sjokkert da hun så meg bruke potetmel i matlaging: Bruke du sånn som vi bruker til TISS i maten?!??

:-)

Jeg tok av trekket av vasket det på nesten 60 grader. Innmaten luktet faktisk ingenting... Den tørket inne i går (plaskeregnet hele dagen) og så har jeg hengt den ut til lufting i dag.

Jeg har bestemt meg for at all tissen fordelte seg jevnt utover trekket, og ingenting trakk inn i selve overmadrassen - dermed er alt rent nå... :-)

Overmadrassen er forresten av latex tror jeg, så dermed er det vel kanskje sant at den ikke trekker inn noe fuktighet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...