Gå til innhold

Har dere badevekt hjemme?

Anbefalte innlegg

Gjest theoline

Det har ikke jeg, men lurer på om jeg skal invistere i en.

Jeg aner ikke hva jeg veier, og ikke hva guttungen på 5 veier, og det er sistnevnte det kanskje kunne vært en idè for da!

Han veide seg ved to år og fire og et halvt, og skal sikkert veies ved 6 år.

Er det nok eller veier dere ungene oftere?

Ser for meg at den støver ned og ikke blir brukt....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208473-har-dere-badevekt-hjemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og mannen min bruker vår. For å ha litt kontroll på hva vi veier og stramme litt inn på menyen av og til.

Bruker den også når jeg er gravid.

Har brukt den til barn når vi har vært i tvil om bilsete "passer" lenger, skal snus osv.

Hvis det bare er for å veie barnet en gang i året, hadde jeg heller gått på helsestasjon eller lånt av noen.

Gjest modific

Nei, har ikke vekt, og føler ikke behov for det heller. Vi er i svømmehallen innimellom, og der er ei vekt, så det hender vi går på den. Junior ble vel veid nå når vi var på 5 årskontroll i høst. Ser ikke hensikten med å veie hverken meg selv eller ham så ofte.

Vi har. Er greit å vite om det går opp eller ned, og om ungene fremdeles passer i bilseter etc.

Jentungen hopper stadig opp på badevekta vår og roper: "mammaaaa, hvor mye koster jeg?!!"

*ler*

Badevekt er kjekt å ha. Bidrar i veldig sterk grad til å justere menyen, eller trene litt ekstra, når pila peker oppover.

Vi har.

Jeg bruker den mest. Ettersom jeg synes det er svært vanskelig å gå ned i vekt bruker jeg denne relativt ofte.

Grunnen er at jeg har en maksvekt jeg "får lov til å veie". Overstiger jeg denne må jeg ta et par dager og spise mer fornuftig. Da slipper jeg å gå opp, og det er mye enklere og mye sunnere en opp og ned til stadighet.

Vesla har også vært oppå den noen ganger. Ho har til tider vært veldig tynn, og da har det vært greit å holde litt øye med ho.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...