Gå til innhold

I luke nummer 1...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det en Ole Brum-vekkerklokke i kalenderpakken til snuppen min. Det ønsket hun seg veldig - og nå gleder jeg meg til å stå opp til ferdig påkledd skolepike i morgen :D

Hva fant de andre dolebørnene i lukene sine i dag?

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

20

• snø

5

• AAA

3

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En julekule med julenisse og snø inni. En sånn med vann i, til å riste på, så snør det inni kula. :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Guttungen fant en par sokker med Skuff på ( fra Byggmester Bob).

Skrevet

Ei eske Smarties. Mesteparten gjemmes til barne-tv i kveld, for det var alt for mye å sette til livs etter frokost.

Skrevet

sjokolade i sjokoladekalenderen og lego i legokalenderen ;-)

STor stas!

Gjest Persille
Skrevet

En liten legogutt til å henge på juletreet :)

Og i Haribokalenderen var det bittesmå cola-flasker. Den er egentlig til kvelden, men hun er hos faren sin i kveld, så da ble det morgenkos :)

Skrevet

Sparebøssepenger (mange mynter, som ikke ble så mange kroner tilsammen) ----> STOR stas :o)

hilsen

Skrevet

En julekule med julenisse og snø inni. En sånn med vann i, til å riste på, så snør det inni kula. :o)

Å, de er så søte!

Jeg har også lett etter en sånn (har et par dager som ikke er pakket enda..) - men jeg vil helst ikke ha en som ikke kan knuse.

Skrevet

En liten pakke med fargeblyanter til alle tre. Pluss en liten sjokolade i den andre kalenderen :;-)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Gutten på 4 fikk en liten lekebil, og jenta på 15 fikk hårstrikk. Og hver sin sjokolade i sjokoladekalenderen.

Stor stas med kalender.

Skrevet

Guttungen fant en par sokker med Skuff på ( fra Byggmester Bob).

Koselig :)

Dukker opp et par sokker i vår kalender og, ja.

Skrevet

sjokolade i sjokoladekalenderen og lego i legokalenderen ;-)

STor stas!

Det kan jeg tenke meg :)

Skrevet

mine fikk vindusteip så vi kan pynte i vinduene ;)

Gøy! Og god idè til mine enda upakkede dager i bånn her..

:)

fei1365380229
Skrevet

I luke nr. en er det en bitteliten karamell. Det vet de ikke enda for luken åpnes til barnetv.

Ellers er det twist, skumnisse, karameller og en mamba på lørdager.

Skrevet

En liten legogutt til å henge på juletreet :)

Og i Haribokalenderen var det bittesmå cola-flasker. Den er egentlig til kvelden, men hun er hos faren sin i kveld, så da ble det morgenkos :)

Haribokalenderen har jeg ikke fått med meg, gitt! Men, ja, hvorfor skulle det ikke finnes et alternativ til de som ikke er like sjokomane som meg :D

Skrevet

I pakkekalenderen lå det en sjokoladekalender. Til stor lykke for vesla.

Skrevet

Smarties!

- var veldig kos med kalenderåpning i dag:-) ..selv om de må vente med å spise sjokoladen til i ettermiddag..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...