Klara Q Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 I dag var det en Ole Brum-vekkerklokke i kalenderpakken til snuppen min. Det ønsket hun seg veldig - og nå gleder jeg meg til å stå opp til ferdig påkledd skolepike i morgen Hva fant de andre dolebørnene i lukene sine i dag? 0 Siter
Luska Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 En julekule med julenisse og snø inni. En sånn med vann i, til å riste på, så snør det inni kula. ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Guttungen fant en par sokker med Skuff på ( fra Byggmester Bob). 0 Siter
org Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Ei eske Smarties. Mesteparten gjemmes til barne-tv i kveld, for det var alt for mye å sette til livs etter frokost. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 sjokolade i sjokoladekalenderen og lego i legokalenderen ;-) STor stas! 0 Siter
labine Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 mine fikk vindusteip så vi kan pynte i vinduene 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 En liten legogutt til å henge på juletreet Og i Haribokalenderen var det bittesmå cola-flasker. Den er egentlig til kvelden, men hun er hos faren sin i kveld, så da ble det morgenkos 0 Siter
Noraførr Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Sparebøssepenger (mange mynter, som ikke ble så mange kroner tilsammen) ----> STOR stas ) hilsen 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 En julekule med julenisse og snø inni. En sånn med vann i, til å riste på, så snør det inni kula. ) Å, de er så søte! Jeg har også lett etter en sånn (har et par dager som ikke er pakket enda..) - men jeg vil helst ikke ha en som ikke kan knuse. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 En liten pakke med fargeblyanter til alle tre. Pluss en liten sjokolade i den andre kalenderen :;-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Gutten på 4 fikk en liten lekebil, og jenta på 15 fikk hårstrikk. Og hver sin sjokolade i sjokoladekalenderen. Stor stas med kalender. 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Guttungen fant en par sokker med Skuff på ( fra Byggmester Bob). Koselig Dukker opp et par sokker i vår kalender og, ja. 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 sjokolade i sjokoladekalenderen og lego i legokalenderen ;-) STor stas! Det kan jeg tenke meg 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 mine fikk vindusteip så vi kan pynte i vinduene Gøy! Og god idè til mine enda upakkede dager i bånn her.. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 I luke nr. en er det en bitteliten karamell. Det vet de ikke enda for luken åpnes til barnetv. Ellers er det twist, skumnisse, karameller og en mamba på lørdager. 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 En liten legogutt til å henge på juletreet Og i Haribokalenderen var det bittesmå cola-flasker. Den er egentlig til kvelden, men hun er hos faren sin i kveld, så da ble det morgenkos Haribokalenderen har jeg ikke fått med meg, gitt! Men, ja, hvorfor skulle det ikke finnes et alternativ til de som ikke er like sjokomane som meg 0 Siter
Speak Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 I pakkekalenderen lå det en sjokoladekalender. Til stor lykke for vesla. 0 Siter
mensana Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Smarties! - var veldig kos med kalenderåpning i dag:-) ..selv om de må vente med å spise sjokoladen til i ettermiddag.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.