Gå til innhold

I luke nummer 1...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

20

• snø

5

• AAA

3

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille

Haribokalenderen har jeg ikke fått med meg, gitt! Men, ja, hvorfor skulle det ikke finnes et alternativ til de som ikke er like sjokomane som meg :D

Sjokolade er høyt på listen min! Men ikke de i kalenderne, de er vonde :(

Så da ble det Haribo i år - siden snuppa er så god til å dele :)

Lillemann fikk et lite puslespill, og var så entusiastisk og opptatt at han nesten ikke kunne gå på skolen i dag (det var litt vanskeligere enn beregna!)

Snorkfrøken fikk fargestifter, og satt rolig og tegna mens mor sminka seg og pussa tenner i dag tidlig. :)

Annonse

Dinsosaur. (han er tre). Men åpningen er ikke før etter barnehagen da vi vil ha litt tid til det. Hver luke har en rebus tilpasset alder (han deler med storesøster) som angir hvor pakken ligger henne. Det er veldig populært her i huset.

Så gøy! Det tenkte faktisk jeg også på - men så løp tida i fra meg. Kanskje neste år?

:)

Lillemann fikk et lite puslespill, og var så entusiastisk og opptatt at han nesten ikke kunne gå på skolen i dag (det var litt vanskeligere enn beregna!)

Snorkfrøken fikk fargestifter, og satt rolig og tegna mens mor sminka seg og pussa tenner i dag tidlig. :)

Det er nesten så en skulle hatt julekalender hele året. Tenk å få sminke seg i fred og ro på morgenkvisten, da! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...