Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nå provoserer du meg utrolig! Hvorfor kritiserer du meg som bare synes det var en god måte å skrive det på, fremfor h*n som faktisk skrev det?!

Ikke gjem deg bak andre på den måten. Å le av en slik kommentar er sannelig ikke noe bedre enn å komme med den.

Å "velge" at lol plutselig skulle bety "godt skrevet" er søkt.

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

LOL = Laughing Out Loud

Betyr det noe annet for deg, så er det ingen andre som skjønner det, da.

ok. jeg har aldri visst betydnigen. Det beklager jeg. Synes det har blitt brukt i hytt og pine. Hadde ikke brukt det her hvis jeg visste at det var forkortelse på den setningen

Gjest mirakel*2?

Når du har dine egne definisjoner av så godt innarbeidede begreper som LOL så kan du ikke vente at folk skjønner hva du mener.

ok. jeg har aldri visst betydnigen som glimtipper skrev. Trodde det ble brukt når noe var bra skrevet. Hadde ikke brukt det her hvis jeg visste at det var forkortelse på den setningen

Gjest mirakel*2?

Ikke gjem deg bak andre på den måten. Å le av en slik kommentar er sannelig ikke noe bedre enn å komme med den.

Å "velge" at lol plutselig skulle bety "godt skrevet" er søkt.

jeg har alltid trodd at lol ble brukt når noe var bra skrevet. Jeg visste ikke at det var forkortelse på det glimtipper skrev. Har faktisk spurt en kjent om hva lol betyr. Og han sa at det ble brukt når noe var bra skrevet. Jeg har misforstått

Hadde aldri brukt det her hvis jeg visste betydningen

fuji1365380447

ok. jeg har aldri visst betydnigen som glimtipper skrev. Trodde det ble brukt når noe var bra skrevet. Hadde ikke brukt det her hvis jeg visste at det var forkortelse på den setningen

He-he.. du må passe deg her inne vet du! Tråkker man feil, så får man på pukkelen med en gang...

Det er nok mange som ikke er så inne i alle disse forkortelsene som blir brukt her inne.

LOL ;-)

Annonse

Gjest mirakel*2?

He-he.. du må passe deg her inne vet du! Tråkker man feil, så får man på pukkelen med en gang...

Det er nok mange som ikke er så inne i alle disse forkortelsene som blir brukt her inne.

LOL ;-)

laughing out loud! Kan ikke bare folk skrive det da? ;) så blir det ikke misforstått.

Jeg har ofte brukt det. uten at jeg visste at det betydde laughing out loud. Herregud hvor pinlig! Folk må jo tro jeg er en tulling som ler høyt hele tiden

fuji1365380447

laughing out loud! Kan ikke bare folk skrive det da? ;) så blir det ikke misforstått.

Jeg har ofte brukt det. uten at jeg visste at det betydde laughing out loud. Herregud hvor pinlig! Folk må jo tro jeg er en tulling som ler høyt hele tiden

Fnis..

Det å le masse er jo ikke det værste man kan gjøre da.

Det er mange her inne som bruker mesteparten av tiden på å klage, syte og dømme andre.

Fortsett og le høyt du, mirakel*2!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...