Gå til innhold

Stedatter på 17 år

Anbefalte innlegg

Da tror jeg du burde høre hva moren mener med det. Tror ikke jeg hadde satt så pris på tannbørste, tanntråd, såpe osv. om jeg hadde vært tenåring. :)

*Ler* Tenkte mer i retning av dusjsåper, shampoo og sånt jeg da - en eller annen litt fin gavepakning + en hundrings.

Fortsetter under...

Hun sier tydelig ifra om at hun ikke liker gavene..? Det hadde jeg overhodet ikke tolerert å sitte og høre på. Greit at hun er 17, men slikt går på basic folkeskikk, ikke selvtillit. Og ja, jeg husker godt hvordan det var å være tenåring og vanvittig usikker, det er ikke såå lenge siden.. :-) Men som sagt, det der går på grunnleggende folkeskikk.

Jeg har tenkt å gi noe toalettsaker + en hundrings til mine tenåringstantiser til jul - må vel bli greit det vel? Ifølge mora er det de to tingene som står øverst på ønskelista for begge så. :o)

Veldig greit når de ønsker seg det da:-) Faller jo helt sikkert i smak. Og det er jo koselig med pakke, ikke bare penger.

Men som alternativer til penger er jo gavekort eller kontantkort til mobilen. Også greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...