Gå til innhold

Anbefal noen varme, gode votter til ei på 1,5

Anbefalte innlegg

Hun har reima votter, men liker slett ikke å ha de på. I dag etter vi hadde akt, hadde vært ute i ca en time, var hun rød og kald på fingrene. Det var hun i går også.

Ikke passer tommelen hennes særlig godt i tommelhullet heller, fingeren hennes er jo alt for liten...

Noen forslag?

Fortsetter under...

Ikke bry deg om noe merke-votter, Reima-vottene har vært diskutert her inne mange ganger, og er ikke brukenes !

Se etter at vottene er med ullfor innvendig, da får du bra votter.

Søk også etter votter, mange tråder om det i høst.

Troll sine polvotter er fantastiske syns jeg. (og det syns barnehagen til snuppa vår også...) De er varme og myke, og barna mister ikke bevegeligheten i hendene, som med mange andre tjukke votter.

Men... De er dyre. Altfor dyre til å være sånn forbruksvarer som votter er i en barnehage. Nesten 300 kr paret tror jeg det er.

MVH

Jeg har sett på et par fra Hestra med glidelåsåpning på den siden som tommelen er. Dermed blir det veldig enkelt å få tommelen på plass. I tillegg har jeg Hestra selv, og vet at de er utrolig varme og myke. Jeg skal i hvertfall kjøpe slike til minste frøkna. Koster 249,-.

Annonse

Til små barn (opp til 3-4 år) er min erfaring at ullvotter er best. Vi har mange par ullvotter, både tynne og tykke (tovet) og disse er blitt mye brukt, og er populære. Tror de får litt bedre grep med disse. Våre har nå fått sansen for Reima sine votter, nekter nesten å bruke andre (upraktisk da vi ikke tar oss råd til å kjøpe mange av disse, og det betyr aktiv tørking av votter...) Vår eldste (6 år) vil nå helst kun bruke reima...

www.ullvatten.no

vi bruker de korte.

Velg str 1 til et barn på 1,5 - de er ganske stor i str.

Våre unger elsker disse vottene og vil helst ikke ha på seg noen andre.

Hvilke votter mener du da? Ser ingen korte, mulig jeg er på feil sted?

Hvilke votter mener du da? Ser ingen korte, mulig jeg er på feil sted?

Hovedsida-ullvatterte produkter-votter, så er det de som ikke har lang skaft, altså de første etter babyvottene når du går nedover sida.(ullvatterte votter, varme & vide...)

Anbefales virkelig.

Har vannavisende stoff på utsida, ikke vanntett, men holder ungene varme selv om de blir litt våte inni etter en stund.

Hovedsida-ullvatterte produkter-votter, så er det de som ikke har lang skaft, altså de første etter babyvottene når du går nedover sida.(ullvatterte votter, varme & vide...)

Anbefales virkelig.

Har vannavisende stoff på utsida, ikke vanntett, men holder ungene varme selv om de blir litt våte inni etter en stund.

Og dermed er de bestilt:) Lang leveringstid?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...