Gå til innhold

Når stopper fotveksten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sikkert store forskjeller, men egen erfaring + andre jenter i familie har vært utvokst i føttene før første mens, kun vokst litt i høyden (3-4 cm) etterpå.

Barn og ungdommer kan ofte være litt som valper - for store poter en stund før resten av kroppen "kommer etter".

Ellers vil jeg si at stor skostørrelse ikke er så problematisk for jenter som det var tidligere. Større utvalg i store størrelser - også i vanlige skobutikker.

fuji1365380447

He-he! Jeg husker at min mor var veldig redd for meg da jeg var 11-12 år.

Da hadde jeg skostørrelse 41, men var bare 1.55 høy!!

Føttene vokste ferdig før resten av meg vokste til, og hun var redd for at jeg skulle bli mobbet pga dette.

Selv merket jeg ikke noe til det, bortsett fra at jeg vokste ut av alle skoenen mine i en periode.

Til slutt har jeg blitt 1.76 høy, og det passer jo veldig til føttene mine.

Mine føtter sluttet å vokse da jeg var 12.

Gjest Bekymret for str.....

Takk for svar:)

Det er ikke noe som plager henne, og jeg er egentlig heller ikke bekymret for størrelsen sånn sett, regner med som dere sier at det "går seg til".

Tenkte akkurat nå mer på økonomiske årsaker, nye skisko, skøyter, slalomstøvler, rollerblades osv hvert eneste år...

• 2 uker senere...

Jeg var utvokst i føttene før jeg var utvokst i høyden. I 12-13-års-alderen, tenker jeg. Eller, utvokst og utvokst fru Blom. Etter 2 svangerskap, har jeg gått opp 1-2 størrelser til, men da hadde jeg jo fylt 30...

Husker jeg fikk for store skistøvler da jeg var 12 år, for å vokse inn i, som jeg pleide, men de ble aldri fravokst.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...