Gå til innhold

Hvem ordner alt til jul?

Anbefalte innlegg

"Og hvem står for skjenkingen av øl og akevitt? :o) HE he. HAN!! "

Ja, er det ikke typisk?! ;-) det blir litt sånn "hva slags oppgaver klarer du, da, gutten min"! ;-)

Minner meg om en vits der en liten gutt skrev stil om faren sin:

"Min far.

Min far kan svømme over de bredeste elver. Min far kan dykke på de dypeste hav. Min far kan klatre opp de høyeste fjell. Men som regel går han bare ut med søpla."

;-)

He he *LOL* Han er flink til å hjelpe til når han får beskjed om hva som skal gjøres, men han "ser" det jo ikke selv. Det er vel sikkert min skyld som hele tiden har fortalt han det han skal. Så muligens jeg har gjort meg selv en giga bjørnetjeneste ved å tenke for han.. Men på den andre siden... Man kødder ikke med jula.. ;_) Jeg vil ha det som JEG pleier ;-) he he

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

12

• morsan

11

• Lillemus

6

• Paloma

5

Mest aktive i denne tråden

Kjøttrull har jeg ikke sydd siden søttitallet!!

Du vet at man sier at ektemannen din kommer til å ligne på den første kjøttrullen du syr?

Gjaldt ihvertfall ikke for meg! ;-) Takk og pris!!!! *he he*

*rekker opp hånden*

Jeg lager sylte!!! gjelds det?

fei1365380229

He he *LOL* Han er flink til å hjelpe til når han får beskjed om hva som skal gjøres, men han "ser" det jo ikke selv. Det er vel sikkert min skyld som hele tiden har fortalt han det han skal. Så muligens jeg har gjort meg selv en giga bjørnetjeneste ved å tenke for han.. Men på den andre siden... Man kødder ikke med jula.. ;_) Jeg vil ha det som JEG pleier ;-) he he

Det er vel sånn det er hos oss også, jeg tenker, han bidrar :o)

Men han hadde vært på polet her om dagen og kjøpt inn vin til jul da, men det var fordi han skulle på fest og da tenkte han at han kunne kjøpe litt mer med det samme.

Annonse

fei1365380229

Gratulerer! ;-)

Jeg er imidlertid den husmora som kan sitte mest i sofaen og kose meg med rødvin før jul! *knegg*

Jeg koser meg mest med rødvin mellom jul og nyttår jeg da. Det tar ikke særlig lang tid å smelle i hop den ribberullen da, den skal stå og godgjøre seg i saltlake noen dager, men jeg behøver jo ikke stå å se på jeg kan jo sitte foran peisen å drikke rødvin. Noe jeg har store planer om i hele desember.

Jeg begynner å få så store barn at snart skal de vel ut på galeien hver helg og da må vi være klinkende edru :(

Jeg koser meg mest med rødvin mellom jul og nyttår jeg da. Det tar ikke særlig lang tid å smelle i hop den ribberullen da, den skal stå og godgjøre seg i saltlake noen dager, men jeg behøver jo ikke stå å se på jeg kan jo sitte foran peisen å drikke rødvin. Noe jeg har store planer om i hele desember.

Jeg begynner å få så store barn at snart skal de vel ut på galeien hver helg og da må vi være klinkende edru :(

Når barna begynner å bli store, så må dere holde dere edru....? Hvorfor det?

Har du forresten hørt om da gamlefar i Norge fikk brev fra datteren som var på rundreise i USA?

Forferdet utbrøt han: "Nei, nå synes jeg at vi burde få ho Liv hem att fra dette fæle landet! Hun skriver at hun akkurat har vært en hel uke i saltlake!!!"

fei1365380229

Når barna begynner å bli store, så må dere holde dere edru....? Hvorfor det?

Ja da skal de vel hentes både her og der utpå natten. Tenk hvis noe skulle skje med dem i fylla og de ringer hjem til oss og vi sier at vi kan ikke komme for vi ligger "døddrukne" i sofaen :o).

Neida, det går ikke så hardt for seg i heimen her, men jeg føler for å kunne kjøre å hente hvis det skulle bli aktuellt.

Ja da skal de vel hentes både her og der utpå natten. Tenk hvis noe skulle skje med dem i fylla og de ringer hjem til oss og vi sier at vi kan ikke komme for vi ligger "døddrukne" i sofaen :o).

Neida, det går ikke så hardt for seg i heimen her, men jeg føler for å kunne kjøre å hente hvis det skulle bli aktuellt.

Skjønner jeg godt!

Synes det er trist at du ikke skal få ta deg noen glass pga barna da.. Men likevel fint tenkt.

Hvor gamle er de da? Jeg håper ikke mine foreldre sitter/ satt og lot være å kose seg når jeg er hjemme og ute!

Annonse

fei1365380229

Synes det er trist at du ikke skal få ta deg noen glass pga barna da.. Men likevel fint tenkt.

Hvor gamle er de da? Jeg håper ikke mine foreldre sitter/ satt og lot være å kose seg når jeg er hjemme og ute!

Det er forhåpentligvis en stund til da, eldstemann er ikke mer enn 13 år, men man vet jo aldri i dag. Man kan jo ikke holde dem fullstendig å bånd heller. Jeg tror jeg kommer til å være reddest mellom 15 år - 18 år :o).

Forhåpentligvis kommer de vel ikke til å være ute/borte hver helg da, men vi har jo to år mellom nr 1 og 2 og 2 og 3, så det blir jo noen år å være på "vakt".

Kommer helt sikkert til å kunne kose oss samme hva, med eller uten rødvin :o)

Det er forhåpentligvis en stund til da, eldstemann er ikke mer enn 13 år, men man vet jo aldri i dag. Man kan jo ikke holde dem fullstendig å bånd heller. Jeg tror jeg kommer til å være reddest mellom 15 år - 18 år :o).

Forhåpentligvis kommer de vel ikke til å være ute/borte hver helg da, men vi har jo to år mellom nr 1 og 2 og 2 og 3, så det blir jo noen år å være på "vakt".

Kommer helt sikkert til å kunne kose oss samme hva, med eller uten rødvin :o)

Hm.. okei.. =)

Du verden;)

Det er imponerende. Jeg må innrømme at jeg ikke hadde greid det der om jeg kom i samme situasjon.

Jeg hadde heller slitt for ikke bli den onde ekskona.

Jeg skulle jobbet hardt for ikke å bli det altså, men å samarbeide slik som dere gjør, hadde jeg nok ikke vært storsinnet nok til å greie.

Dere høres jo ut som verden beste venninner.

Det må være godt og trygt for ungene.

Jeg var så dønn ferdig med eksen som jeg kunne blitt, men jeg ønsker ham jo alt godt i fremtiden alikevel. :o)

Og siden stemora er ei kjempejente (og kollega attpåtil...!) så har jeg ingen problemer med å forholde meg til henne. Og det er heldigvis gjensidig. :o)

fei1365380229

Jeg var så dønn ferdig med eksen som jeg kunne blitt, men jeg ønsker ham jo alt godt i fremtiden alikevel. :o)

Og siden stemora er ei kjempejente (og kollega attpåtil...!) så har jeg ingen problemer med å forholde meg til henne. Og det er heldigvis gjensidig. :o)

Var det på julebordet det skjedde da eller? Siden hun er kollega mener jeg?

Gjest KariKruskakli

Jo, men var det ikke slik at hun innledet et forhold til han, mens dere fremdeles var gift?

Jeg synes nå likevel det er storartet av deg, uansett hvor hyggelig hun måtte være.

Man ser kanskje annerledes på det, hvis man følelesesmessig er ferdig med hverandre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...