Gå til innhold

Når kikket dere innom her første gang?

Anbefalte innlegg

Gjest Mariamamma

Hei!

Det er så lenge siden jeg var fast "inventar" her inne.

Det var vel på nyåret i 2000 på Ufrivillig barnløs. Kalte meg Håpefull:) men i mellomtiden har visst noen tatt det nicket, så nå er jeg Mariamamma. Vel, på nyåret 2000 var vi igang med første forsøk ICSI i Göteborg. Husker hvordan jeg kikket innom Gravid og drømte. Vi lyktes på første forsøk og jeg glemmer aldri min første hilsen på Gravid og alle gratulasjoner jeg fikk. Var ganske aktiv på forumet og den gang hadde vi ikke adsl så tlf.regningene skjøt i været. Men for en fin tid og så mye jeg lærte. 20.november 2000 ble jeg mamma for første gang og hoppet opp til Foreldre småbarn. Nå er jenta vår blitt 5 år. Kjenner igjen flere av nickene fra den tiden. Et flott forum dette. Jeg har værtfall "møtt" mange støttespillere på veien og fått mange gode råd.

Fortsetter under...

Når eldstejenta ble født og jeg klønet med amminga. Holdt meg til ammeforum en stund før jeg oppdaget det fabelaktige foreldre-småbarn forumet! Så har jeg vært ute en del år, men tittet innom i 2004 på gravid når nr. 3 var i vente.

Annonse

Gjest 2000 mener jeg å huske

Tror det var i 2000. Var først på allmennmedisin, før jeg gikk over til gynekologi (prøvde å bli gravid). Husker jeg fikk mange gode svar fra Mette Moen! Husker også jeg fikk mange gode svar fra dere (?) andre, da jeg hadde først en missed abortion, så en graviditet utenfor livmoren. Etterhvert har jeg fått to barn, og er på foredre/barnforum. Nå er det sjelden det går en dag uten at jeg kikker innom....;)

Annonse

Tror jeg det var :)

Har hatt flere tilfeldige nick etter hvor jeg har oppholdt meg her inne, eller hva jeg har skrevet om.

Tok meg fast nick etter en måneds tid som nybegynner her inne og har etter det byttet to ganger.

Opp og ned hvor ofte man er her inne.

:)

Hei! Husker nicket ditt, selv om jeg ikke husker så mye av hvem du er.

Jeg har vært her mer eller mindre siden vinteren 1998/99 da jeg ventet mitt første barn.

Har tre barn nå - på 6,5 (gutt), 4,5 (jente) og snart 2 (jente).

DOL er fantastisk, men litt farlig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...