Gå til innhold

Når kikket dere innom her første gang?

Anbefalte innlegg

Tidlig i 2000, var høygravid og halvt sjukemeldt med mitt fjerde barn.

Hadde verdens tregeste modemoppkobling. Var mye inn på Barnimagen, som var nyoppstarta, og deretter DinBaby. Der ble det for en fjerdegangsmor _vel_ mye dill og pjatt, og bevega meg over til Dol der det faktisk gikk an å puste ;)

Er her sporadisk, i alle fall ukentlig. Det blir som å kikke innom stamkaféen for å se om det sitter noen kjente der :)

Fortsetter under...

Jeg kom innom her høsten 1998, da jeg var gravid med eldstemann. Var ikke så veldig aktiv her da (men leste mye). Brukte ofte et amerikansk forum som heter "www.parentsplace.com", men havnet vel over hit mer og mer på senvinteren/våren 1999.

Har siden fått to til unger, så jeg har vekslet mellom småbarnsforum og gravid :-)

Jeg datt inniom her ikke så lenge etter at jeg hadde fått storesøster. Hun blir 6 neste uke. Husker ikke hvordan jeg havnet her - sikkert via en link eller noe. Husker jeg satt og skrev med henne i armene, så hun kan ikke ha vært gammel.

Stortrives her på DOL, jeg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...