Gå til innhold

Mer om våte bein og dårlige sko

Anbefalte innlegg

Anbefaler deg å ta med skoene dit du kjøpte dem uten kvittering ikke si noe om kvittering hvis de ikke spør etter den.

Jeg leverte inn ett par ecco goretex som "drikker vann" i går hadde heller ikke kvittering og de spurte ikke heller.

Det er jo ikke butikken dette skal gå utover det er jo fabrikken som erstatter og da mener jeg det ikke har noen betydning om hvor du kjøpte dem.

Litt værre med om du leverer dem innen ett år da men hos deg vil jeg tro det vises at de ikke er ett år gammel.

Fortsetter under...

Det skal da ikke være nødvendig å impregnere sko som butikkene garanterer er vanntette? Gjør dere det?

Ingen sko kan være vanntette, det er kun gummistøvler og cherroxer som er vanntette.

Alt annet materiale må impregneres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...