Gå til innhold

Alkohol i julen

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest innlegget ditt på åpent om "ikke hyggelig å være her lenger" kan jeg godt skjønne din reaksjon. Syns at du blir angrepet helt uten grunn her. Svarene jeg har lest av deg har alltid vært hyggelige og uten moralsk pekefinger så langt jeg kan se. Tror noen har sett seg lei på dine svar fordi de er helt motsatt av deres oppfatning.

Jeg er ikke alltid enig med deg selv, men liker å høre andres meninger og oppfatning. Det er jo på den måten man lærer ting. Så fortsett å komme med meningene dine, etter min mening trengs de her inne :o)

Go Glimtipper! :o)

Dette bare _må_ være ironisk ment, vel?

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

9

• serendipity

5

• mariaflyfly

3

• fei1365380229

3

Vet du, dette har jeg hørt veldig mange fortelle...

Alkoholmisbruk er selvsagt verre enn alkohol-fanatisme, men sistnevnte er ikke alltid positivt det heller.

Ja, det er helt klart!

Men når det er snakk om fornuftig bruk av alkohol som et glass eller to til maten så er det med måtehold ogddet tror jeg bare at barna ikke har vondt av.

Vi får alle gjøre det beste, og hva vi føler for selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...