Gå til innhold

Mette-Marit har visstnok født

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ifølge tysk presse

Så trege de er da, fødselen ble jo annonsert her på DOL for flere dager siden ;-)

Ja jeg fikk med meg det (ikke si det til noen, gikk rett på VG-siden jeg da jeg leste det her, for å lese om fødselen :o) *bluss*)

Skjønner ikke helt hvor tjukke i hue de er i tysk presse .... når de skriver ren løgn ....

Ja jeg fikk med meg det (ikke si det til noen, gikk rett på VG-siden jeg da jeg leste det her, for å lese om fødselen :o) *bluss*)

Skjønner ikke helt hvor tjukke i hue de er i tysk presse .... når de skriver ren løgn ....

Så lenge de selger blader på det så skiter de vel i resten. Husker du "En gal gal verden"? Lurer på hvor mye som var sant i det bladet. :-)

Bladet har da tydeligvis et marked. Og siden de får solgt bladene, må det tyde på at det finnes et antall mennesker i Tyskland, som er rimelig tjukk i huet også.;-)*

Annonse

Så lenge de selger blader på det så skiter de vel i resten. Husker du "En gal gal verden"? Lurer på hvor mye som var sant i det bladet. :-)

Ja, de er helt fokusert på salg!

Men folk må da skjønne at de farer med løgner når det gjelder dette? For innen ikke så aøt for mange dagene så skjer jo fødselen på ekte, og hva skal de skrive om da?? ;-)

Løgner om stakker Marius etc vil ikke bli "naturlig dementert" i samme grad, men det gjør så absolutt en fødsel, da! ;-) Det er jo en notorisk begivenhet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...