Torv Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Min lille prins på 6 mnd. er forkjøla. I går kastet han opp slim (bare en gang) og i dag har han ekkel hoste.(denne må jeg følge litt med da) Har ikke nevneverdig feber. Vi har startet med grøt, frukt/grønnsakmos, men dette er lagt på is da bare puppen duger. I natt la jeg overkroppen hans på en pute og ga ham stikkpille, og det funket bedre enn forrige natt, da jeg måtte sitte i sofaen da han tydelig ikke hadde det godt når han lå. Mor er blitt skikkelig hønemor, og en forkjølelse gjør henne helt på tuppa..... :0) Når barna mine er syke på fredag, er jeg alltid i tvil om jeg skal kontakte lege for sikkerhetsskyld......(hønemortanker :=)) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Han har kanskje vondt i ørene da, hvis det virker som det er ubehagelig å ligge flatt? Jeg tror det er greit å bruke rhinox nesespray til så små barn (men er ikke 100% sikker) da letner trykket i ørene litt. Har alltid brukt dette sammen med paracet og hevet hodeende til mine barn når de har hatt ørebetennelser, det pleier som regel å hjelpe. Et av barna mine fikk ørebetennelse første gang da han var bare 3 måneder, merket det på at han hadde feber + skrek hver gang jeg prøvde å legge ham ned. Er hjemme med sykt barn i dag jeg også, oppkast og diaré. Jeg har småpanikk for å bli smittet. Det er det verste jeg vet! 0 Siter
Torv Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Han har kanskje vondt i ørene da, hvis det virker som det er ubehagelig å ligge flatt? Jeg tror det er greit å bruke rhinox nesespray til så små barn (men er ikke 100% sikker) da letner trykket i ørene litt. Har alltid brukt dette sammen med paracet og hevet hodeende til mine barn når de har hatt ørebetennelser, det pleier som regel å hjelpe. Et av barna mine fikk ørebetennelse første gang da han var bare 3 måneder, merket det på at han hadde feber + skrek hver gang jeg prøvde å legge ham ned. Er hjemme med sykt barn i dag jeg også, oppkast og diaré. Jeg har småpanikk for å bli smittet. Det er det verste jeg vet! Oppkast er det verste jeg også vet...... Krysser fingre for deg da, det trenger jo ikke nødvendigvis å ramme deg :0) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Oppkast er det verste jeg også vet...... Krysser fingre for deg da, det trenger jo ikke nødvendigvis å ramme deg :0) Takk ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.