Gå til innhold

Klær til Anabelle-dukke?

Anbefalte innlegg

Jenta mi har en baby Anabelle-dukke. Har strikket og heklet en del til dukken, men nå er ønsket en kjole og selvfølgelig rosa. Kan ikke sy og klær i lekebutikkene er jo ikke billig. Tenkte kanskje jeg kunne kjøpe en søt babykjole, men det blir kanskje for stort. Noen tips til meg idag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208657-kl%C3%A6r-til-anabelle-dukke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har utrolig masse forskjellige dukkeklær, i forskjellige størrelser i lekebutikken. Noe er dyrt, men det finnes masse som ikke er så dyrt også. Vi har funnet masse til forskjellige størrelses dukker på Ekstra Leker.

Tusen takk! ;o)

De har utrolig masse forskjellige dukkeklær, i forskjellige størrelser i lekebutikken. Noe er dyrt, men det finnes masse som ikke er så dyrt også. Vi har funnet masse til forskjellige størrelses dukker på Ekstra Leker.

Jeg har kjøpt mye dukkeklær på auksjon på qxl, men det er mest til baby-born dukker.

fei1365380229

Jeg har kjøpt mye dukkeklær på auksjon på qxl, men det er mest til baby-born dukker.

Det som var så bra på denne Extra Leker var at de hadde klær i baby born størrelse, men til 1/3 del av prisen av baby born tøyet.

Men de har det sikkert på mange andre lekebutikker, tror du ikke?

Annonse

Gjest Mariamamma

Vi kjøpte i dag av merket Bayer, på Yes-lekebutikken, passer til dukker av anabelles størrelse. Mye billigere. 99 kroner for et sett, 250 kroner for to sett med sko etc.

Takk. da prøver jeg der, fant ut at den andre butikken som nevnes her ikke ligger i Oslo :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...