Gjest Frustrert frue Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Fortsettelse på min tråd lenger ned, har desverre ikke sått lest svarene før i dag! Ser de fleste anbefaler meg å dra tilbake til butikken med de... Så jeg får prøve det, selv uten kvittering:o) Men dere som har gjort dette! Fikk dere penger igjen så dere kunne kjøpe andre sko ett annet sted, eller måtte dere velge ett par andre sko i samme butikk?? Har ikke sååå godt utvalg der da! 0 Siter
Albertine Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Den gangen jeg kom til butikken med et par Elefantsko som var sprukket i sømmen fikk jeg velge om jeg ville ha et annet par sko eller pengene tilbake. Jeg hadde ikke kvittering, og skoene var brukt en hel vinter. Da var jeg imponert... 0 Siter
Gjest Ehh, javel.. Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Den gangen jeg kom til butikken med et par Elefantsko som var sprukket i sømmen fikk jeg velge om jeg ville ha et annet par sko eller pengene tilbake. Jeg hadde ikke kvittering, og skoene var brukt en hel vinter. Da var jeg imponert... Brukt en hel vinter? Og endatil har du nerver til å gå tilbake å klage?? 0 Siter
karisma Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Brukt en hel vinter? Og endatil har du nerver til å gå tilbake å klage?? Gore-tex er garantert å skulle være tette et år. Dersom de lekker før det, har du rett på pengene igjen. Jeg har to ganger fått igjen pengene på 2-3 par som har vært brukt en hel sesong. 0 Siter
Gjest Frustrert frue Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Gore-tex er garantert å skulle være tette et år. Dersom de lekker før det, har du rett på pengene igjen. Jeg har to ganger fått igjen pengene på 2-3 par som har vært brukt en hel sesong. Håper jeg får igjen pengene jeg da... Så kan jeg heller legge til litt og kjøpe skikklige sko ett annet sted. Disse skoene er brukt 2-3 ganger, og lakk vann første dagen. Imprignert var de og... Så da har jeg i hvertfall en case da, når jeg går tilbake med de. Har ikke 1000,- å kaste ut av vinduet, og skoene kan jo ikke brukes uansett! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Brukt en hel vinter? Og endatil har du nerver til å gå tilbake å klage?? Nerver til? Det verste som kan skje er jo at man får et "nei". Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte er så redde for å klage på noe de er misfornøyde med. 0 Siter
Gjest Ehh, javel.. Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Nerver til? Det verste som kan skje er jo at man får et "nei". Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte er så redde for å klage på noe de er misfornøyde med. "Du, jeg kjøpte en lebestift hos dere i fjor. Har brukt halvparten, men tror ikke jeg var så fornøyd med den likevel, gitt". 0 Siter
tiliti Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 "Du, jeg kjøpte en lebestift hos dere i fjor. Har brukt halvparten, men tror ikke jeg var så fornøyd med den likevel, gitt". Hadde jeg definitivt sagt hvis jeg hadde kommet halveis ned i lebestiften og så hadde den plutselig vist seg å være flytende nedi der, eller muggen! Eller hva med grønn? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 "Du, jeg kjøpte en lebestift hos dere i fjor. Har brukt halvparten, men tror ikke jeg var så fornøyd med den likevel, gitt". Syns nå det er forskjell på en lebestift og et par sko da, men om du ikke vil klage så la være da vel. Plager da vel ikke deg at andre klager :-) 0 Siter
Gjest Ehh, javel.. Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Syns nå det er forskjell på en lebestift og et par sko da, men om du ikke vil klage så la være da vel. Plager da vel ikke deg at andre klager :-) Plager meg ikke. Men ærlig talt, om ungen din har brukt dem hver eneste dag en hel vinter er det ikke annet å vente. Det kalles SLITASJE. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Plager meg ikke. Men ærlig talt, om ungen din har brukt dem hver eneste dag en hel vinter er det ikke annet å vente. Det kalles SLITASJE. Ja, men kanskje hun gikk dit for å høre om de kanskje evt. kunne sende dem til skomakeren sin for henne for å sy igjen den sprukne sømmen. Ville du sagt "nei takk" da om du så fikk tilbud om et par nye sko? Og Albertine skrev jo også her at hun var imponert over butikken. 0 Siter
Albertine Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Brukt en hel vinter? Og endatil har du nerver til å gå tilbake å klage?? Nerver? Det var en fabrikasjonsfeil på akkurat dette partiet sånn at alle skoene ble inndratt og erstattet. Så nerver var det ikke akkurat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.