Gå til innhold

"Smågaver" til vennebarn - hva kjøper vi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gavetøys

Kutt ut dette vennegave tøyset er mitt råd.

Du får stort sett bare dårlige ting til 50 lappen som barn ser på en gang og "vips ferdig med det".

Dyrt blir det også å holde på å gi til "alle"

Legge pengene i gave til deres egne barn istedet.

Gjest Shira12

Jeg pleier og følge med i tiden før jul, etter rimelige barnebøker. Slike små, finner dem til en 40-50 kr.

Pleier og falle i smak det. Akkurat passe str til god natt lesing o.l

Har også kjøpt rimelige DVD, men da kommer det ofte opp i 100-lappen.

Og slike badeting, Byggmester Bob figur med badeskum f.eks

Guttungen min har ofte fått boxer eller truse av mine venner. Han synes det er så stas, han er 4 år nå.

Glitterpenner, lommelykt, fargestifter, smykkeskrin, lommebok, sparebøsse, sprettball(kanskje litt dumt på vinteren), bok, tenge eller malebok, klistremerker og klistremerkebok. Jeg bare tittet i rusk og rask skuffen min hvor det ligger sånne gaver til bursdager barna er i og de gavene koster rundt en femtilapp.

Mange fine tips i svarene her. Jeg synes sokker, strømpebukser og undertøy også er fint både og gi og få. Mine unger (sbart 2, 4,5 og 6,5) synes i alle fall det er stas å få). Bøker er også flott, men en skal være heldig hvis en får tak i fine bøker til ca 50 kr...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...