Gå til innhold

Sende bilder til fostermor

Anbefalte innlegg

Sitter med en bunke bilder av gullet som skal sendes til fosterfamilien i Thailand. Det er gått et år nå, så det er på tide. (Sendte et par rett etter hjemkomst da). Har så lyst å skrive noen ord, men vet at ingen av dem kan ett ord engelsk. Kan jo være at de kjenner noen som kan oversette for dem. Hva har dere andre gjort? Bare send med et brev uansett?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208736-sende-bilder-til-fostermor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi sender jevnlig brev på engelsk. Soialarbeiderene hos holt oversetter før de leverer brev/bilder til fosterfamilien. Vi har også fått brev tilbake fra fosterfamilien, håndkskrevet på thai og en engelsk oversettelse under.

Brevet bør sikkert ikke være så veldig langt, sånn at oversetterjobben ikke tar for lang tid:-)

Holder på med et brev i disse dager jeg også :-)

Vi sender jevnlig brev på engelsk. Soialarbeiderene hos holt oversetter før de leverer brev/bilder til fosterfamilien. Vi har også fått brev tilbake fra fosterfamilien, håndkskrevet på thai og en engelsk oversettelse under.

Brevet bør sikkert ikke være så veldig langt, sånn at oversetterjobben ikke tar for lang tid:-)

Holder på med et brev i disse dager jeg også :-)

Takk for svar. Da sender jeg med et brev. Skal prøve å fatte meg i korthet:-) Har egentlig tusen ting jeg vil fortelle om gutten vår, og veldig masse å si takk for til fostermoren. Men jeg kan ikke ta med alt på en gang...!

Gjest ChiengMai

Jeg har pleid å lage billedhefte på rundt 10 sider som jeg binder inn og sender siden bildene mine likevel er digitale. Da er siste års begivenheter i bilder og med litt forklarende tekst til hvert bilde, eller noen få ord til en bildeserie som går over en hel side. Har jeg mer å fortelle skriver jeg et lite brev på ene siden i heftet. Har forstått på VB at dette blir oversatt av Holt når familien får heftet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...