Gå til innhold

Smokk med navn, leveringstid?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12

Har skjønt at noen av dere har bestillt slike smokker med navn på?

Måtte dere vente lenge før dere fikk dem?

Kom akkurat på at det hadde vært super julepresang til 2 små babyer jeg kjenner.

Men vil jeg få de levert før jul?

Slenger dere ved link om dere har?

Kan søke selv, men har dere den liggendes blir jeg veldig takknemlig :o)

En ting til, kommer det under 200 kr slik at jeg slipper toll?

Jada jada, må ha det inn med t-skje, men dere er jo så snille, så da spør jeg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208741-smokk-med-navn-leveringstid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.mambaby.com/websystem301/site/index.php?articleid=0&nodeid=31

Hvis ikke linken funker, gå inn på www.mambaby.com, gå inn på engelsk side og til shop.

Men det tok dessverre lenger enn to uker (husker ikke nøyaktig hvor lenge....tre uker kanskje?), så jeg hadde ikke satset på å bruke de som julegave....!

Det blir under 200 kr hvis du bare bestiller en pakke med smokker (6stk) så toll er ikke noe problem :-)

Gjest Shira12

Hvis ikke linken funker, gå inn på www.mambaby.com, gå inn på engelsk side og til shop.

Men det tok dessverre lenger enn to uker (husker ikke nøyaktig hvor lenge....tre uker kanskje?), så jeg hadde ikke satset på å bruke de som julegave....!

Det blir under 200 kr hvis du bare bestiller en pakke med smokker (6stk) så toll er ikke noe problem :-)

Takk for link.

Hm, da dropper jeg det som julepresang. Teit om det ikke kommer frem til jul. Og jeg har jo ikke akkurat bruk for smokk med navn på :o)

Gjest Shira12

Du forresten, fikk du med deg at jeg bommet på fullmånen?

Beklager altså, viser seg at jeg har lest kalenderen feil hele tiden *flau*

Gjest Shira12

Jeg tror leveringen kan gå kjapt om det er vanlige engelske navn, som de da allerede har liggende. Men på min baby måtte de først lage smokkene liksom, og da tok det en stund, hadde nok ikke rukket julaften nå.

Det var noe også, det hadde jeg ikke tenkt på.

Dette er norske navn.

Får finne på noe annet til de til jul da.

Annonse

Du forresten, fikk du med deg at jeg bommet på fullmånen?

Beklager altså, viser seg at jeg har lest kalenderen feil hele tiden *flau*

Nei?? Var det feil med fullmånedatoen?? Bra du gjorde meg oppmerksom på det, jeg trodde blindt på deg jeg .... :-)

Jeg som har satt griller i hodet på min høygravide venninne og sagt at hun kommer til å føde i morgen for da er det tre dager etter fullmåne (visstnok da det fødes flest barn, sa de til meg da jeg var på fødeavdelingen for å forhinder for tidlig fødsel, de holdt en slags statistikk....) . Hun får vel bare smøre seg med litt mer tålmodighet da kanskje :-)

Gjest Shira12

Nei?? Var det feil med fullmånedatoen?? Bra du gjorde meg oppmerksom på det, jeg trodde blindt på deg jeg .... :-)

Jeg som har satt griller i hodet på min høygravide venninne og sagt at hun kommer til å føde i morgen for da er det tre dager etter fullmåne (visstnok da det fødes flest barn, sa de til meg da jeg var på fødeavdelingen for å forhinder for tidlig fødsel, de holdt en slags statistikk....) . Hun får vel bare smøre seg med litt mer tålmodighet da kanskje :-)

Å nei og nei, nå får jeg enda mer dårlig samvittighet.

Var virkelig ikke meningen, men mener at det stod i tråden når det var fullmåne. Du kan iallefall sjekke på kalender.no

Satt og tenkte på det i hele går jeg, så dårlig samvittighet, men det var ikke med vilje altså.

Jeg tror leveringen kan gå kjapt om det er vanlige engelske navn, som de da allerede har liggende. Men på min baby måtte de først lage smokkene liksom, og da tok det en stund, hadde nok ikke rukket julaften nå.

keg syns de var kjempe skjønne å bestilte til nevøen min med en gang, så ikke det med at navnet måtte være engelsk.

Markus det er vel engelsk navn eller skrives det med c da?

keg syns de var kjempe skjønne å bestilte til nevøen min med en gang, så ikke det med at navnet måtte være engelsk.

Markus det er vel engelsk navn eller skrives det med c da?

Nei, navnet MÅ ikke være engelsk. Men hvis du bestiller et vanlig engelsk navn kan de hente smokkene, putte de i konvolutt og sende de. Hvis du bestiller et navn som ikke de har så må de skrive inn navnet, lage smokker, trykke navnet på smokkene, putte de i konvolutt og så sende, og da tar det straks litt lenger tid. Eller MYE lenger tid faktisk. Men man kan jo skrive hva man vil, det behøver ikke å være navn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...