Gjest Timari Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 ja så fikk jeg omsider en offisiell flaggdag da. kult å få en prins når du er halvveis til 50!! 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Pusen min har også bursdag idag, tenk.. 0 Siter
Gjest Prins meg her og der. Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Uff, dette driter jeg en lang masj i, men jeg måtte jo bare svare! Ja, jeg er republikaner! 0 Siter
Gjest Prins meg her og der. Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Uff, dette driter jeg en lang masj i, men jeg måtte jo bare svare! Ja, jeg er republikaner! Hvor er angreknappen?*s* "Dette" skulle det stå! 0 Siter
Gjest Prins meg her og der. Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Pusen min har også bursdag idag, tenk.. Hurra for pusen din, jeg flagger heller for han/henne? Men er "pusen din" katta, kjæresten eller ungen din? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Uff, dette driter jeg en lang masj i, men jeg måtte jo bare svare! Ja, jeg er republikaner! men du kan jo gratulerer meg i det minste, om du så er aldri så mye republikaner.) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Det var en genial måte å fortelle at du har bursdag i dag :-) Gratulerer med dagen! 0 Siter
Gemini Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Det var en genial måte å fortelle at du har bursdag i dag :-) Gratulerer med dagen! Henger meg på gratulasjonene her! :-) 0 Siter
Gjest Prins meg her og der. Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 men du kan jo gratulerer meg i det minste, om du så er aldri så mye republikaner.) Selvfølgelig! Gratulerer med dagen din, hipphipp hurraaaaaaaa! Ja må hun leve i 100 år til! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Å, har du bursdag i dag Timari! GRATULERER SÅ MASSE!!!! Hipp hipp hipp hurra for deg! http://www.balloonsgaloreandmore.com/images/everyday-birthday-fantasy-cloud_large.jpg 0 Siter
Freya Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Gratulerer med dagen. Og gratulerer til kjæresten min som blir 31 år i dag. 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Hurra for pusen din, jeg flagger heller for han/henne? Men er "pusen din" katta, kjæresten eller ungen din? Denne gangen var det "katta", så fælt som det ordet høres ut. Og ungen min, da Hun heter Honey Sweet Memory Hansine Ma Cherie. Og selvfølgelig, Timari, gratulerer med dagen!! *flau* 0 Siter
Gyda Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Åh! Gratulerer så myye med dagen, Timari. 3 x 3 Hurra til deg: HURRA, HURRA, HURRA, HURRA, HURRA, HURRA, HURRA, HURRA, HURRA! Hilsen 0 Siter
Gjest okok! Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Denne gangen var det "katta", så fælt som det ordet høres ut. Og ungen min, da Hun heter Honey Sweet Memory Hansine Ma Cherie. Og selvfølgelig, Timari, gratulerer med dagen!! *flau* Flott, jeg er gladere i katter enn jeg er i medlemmene av kongefamilien. Katter er nydelige vesen, gratulere med gullungen din! 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Flott, jeg er gladere i katter enn jeg er i medlemmene av kongefamilien. Katter er nydelige vesen, gratulere med gullungen din! Hun takker for hilsenen og sender med noen slengslikk.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Gratulerer så mye! Hurra! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.