Gå til innhold

10 poeng til kronprinsen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fei1365380229

Det var jeg glad for at de gjorde forrige gang også. Blir irritert på alle forståsegpåere som skal fortelle at det bare er å gjøre sånn og sånn, og utrolig hvor flinke de er som ikke trenger noen smertelindring.

Hver fødsel er forskjellig og da er smerten det også.

Glad også for at hun ikke valgte hjemmefødsel.

Annonse

Gjest navnet skjemmer ingen

Helt enig!

Jeg ble rørt av det han sa, kronsprins Haakon Magnus i dag.

Han inkluderer Marius på en naturlig, positiv måte, som alle har noe å lære av!

En likandes kar!

Royalistisk hilsen

Kronprins Haakon har ikke hett Magnus siden 18årsdagen sin eller noe i den duren. ;)

Er det bare jeg som tenker at siden de ikke vil kommentere dette, så har hun sikkert hatt full pakke med dop?

Er jeg virkelig så kald og ufølsom?

HJELP!

Du kan ha rett. Men de kan også ha latt være å si at hun ikke brukte smertestillende, for at det ikke skal bli et press på fødende kvinner om å klare seg uten.

Det er tross alt hennes tredje fødsel og den tok ikke lang tid, så det er ikke usannsynlig at hun ikke akkurat fikk epidural i hvert fall :)

Uansett så betyr det jo ingenting for oss :)

Annonse

Er det bare jeg som tenker at siden de ikke vil kommentere dette, så har hun sikkert hatt full pakke med dop?

Er jeg virkelig så kald og ufølsom?

HJELP!

Jeg tenker det ikke.

Ser ikke hva som er kaldt og ufølsomt med å tenke slikt. Synes bare du spekulerer i overkant mye om ting du hverken vet noe om eller har noe med.

For meg blir forresten ingen helt av å la være å bruke glimrende smertelindring under en fødsel. Men noen får kanskje unødige traumer på den måten. Alle lar et barn vokse fram er helter, uavhengig av hvordan barnet kommer ut. ;-)

mvh

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg tenker det ikke.

Ser ikke hva som er kaldt og ufølsomt med å tenke slikt. Synes bare du spekulerer i overkant mye om ting du hverken vet noe om eller har noe med.

For meg blir forresten ingen helt av å la være å bruke glimrende smertelindring under en fødsel. Men noen får kanskje unødige traumer på den måten. Alle lar et barn vokse fram er helter, uavhengig av hvordan barnet kommer ut. ;-)

mvh

Godt skrevet!

Kronprins Haakon er født i 1973 og var altså 18 år i 1991.

Ja, men Olav døde i januar, og Haakon fylte 18 i juli. Han var uansett kronprins det halvåret fra gammelkongens død og frem til sin egen myndighetsdag.

Noe annet er at han i anledning myndighetsdagen tok sete i statsråd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...