Gå til innhold

Ola Nordmann, tradisjoner, bortskjemte barn og slikt.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest KariKruskakli

Noen ganger demonstrerer du en utrolig motstand mot å ville forstå hva andre forsøker å si deg. Tror ikke jeg vil begi meg inn på å forsøke å forklare hvorfor noen av oss ikke helt ser poenget med at alle ungene får hver sin mandel og deravfølgende premiering, for slike innlegger vekker dine sterkeste beskytterinstinkter.

*dukker før jeg får en marsipangris i hodet*

Julehilsen fra

"for slike innlegger vekker dine sterkeste beskytterinstinkter.

*dukker før jeg får en marsipangris i hodet*"

He he, bare pass deg;)

Nei, det vekker ikke min beskytterinnstinkter. Jeg får det i grunn jævla morro her jeg sitter;)

Gjest KariKruskakli

Hadde nok vært ganske kjapp, hvis jeg var deg. Sånne marsipangriser kan være ganske store og skumle!!!

Frosken trenger ikke å være redd meg nei. Jeg er ikke farlig jeg. Synes bare det er morro å diskutere jeg. Og jeg liker litt motstand. Hadde jeg ikke fått det ville Dol vært kjedelig og jeg hadde ikke vært her.

Jeg forventer ikke at alle skal like alle, eller at alle skal ha samme mening som meg. Og jeg blir ikke sur på Frosken.

Dessuten har jeg fått ett godt inntrykk av Frosken. Deg har jeg ikke lest nok av til å ha dannet meg noe inntrykk enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...