Gå til innhold

På teater-tur med bhg

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Til alle dere som stadig kommenterer at jeg synes det er slitsomt, mye jobb etc å drive bhg:

I dag har jeg og den ene assistenten vært på tur med de tre eldste barna, tatt tog, t-bane, handlet, vært på teater, og hele runden hjem igjen.

Tre eksemplariske barn, bare hygge (unntatt da den ene måtte tisse i det vi skulle gå på banen, vi ikke rakk den, og holdt på å komme for sent), morsomt teater for store og små (jeg lo masse), morsomme barn som underholdt "alle andre" overalt - og utslitte barn som ikke orket å gå hjem.

Jeg sovnet som en sten med snuppa på sofaen kl 17.45 (skikkelig bra plan ifht til legging) - utslitt.

Bare lykken i øynene til den ene da han fikk snakke med konduktøren på toget... :)

Og smilene da de gumlet på (sukkerfrie) pastiller fordi vi måtte vente 25 minutter på toget, og etterpå sang av full hals om tuppehøne som døde :)

Har akkurat sendt en lang mail til barnas foreldre og fortalt om alt vi har gjort og sett, og snakket om, og underholdt med - håper de setter like stor pris på det som meg...

Men det var så moro!! Og jeg er så glad for at jeg er så heldig at jeg får gjøre sånne ting, både med mitt og andres barn!

Jaggu meg er det mye jobb med barnehage, men dager som dette veier virkelig opp for alt det andre :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208830-p%C3%A5-teater-tur-med-bhg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Persille

hei Persille. Hvordan går det med personalsaken din? Har den vært oppe ennå??

Hei :)

Nei, den skal opp i slutten av januar - venter i spenning...

Så koselig at du spurte! Skal love å si fra hvordan det går...

Til min store glede leste jeg forrige dagen i avisen at retten nå begynner å legge mer vekt på hva arbeidsgivere kan forvente av en ansatt - håper jeg får en dommer som tenker slik.

Annonse

Hei :)

Nei, den skal opp i slutten av januar - venter i spenning...

Så koselig at du spurte! Skal love å si fra hvordan det går...

Til min store glede leste jeg forrige dagen i avisen at retten nå begynner å legge mer vekt på hva arbeidsgivere kan forvente av en ansatt - håper jeg får en dommer som tenker slik.

Guri, det må være nervepirrende å gå og vente. Men håper du får forståelse for ditt synspunkt også!!! Godt å se at barnehageansatte- og styrere tar barna våre på alvor! de er viktige for oss og de aller fleste av dere gjør jo en kjempejobb. Da venter jeg i spenning på rapport i slutten av januar da.

inntil da så treffes vi vel her? Ha en fin førjulstid med ungene "dine".

Gjest Persille

Guri, det må være nervepirrende å gå og vente. Men håper du får forståelse for ditt synspunkt også!!! Godt å se at barnehageansatte- og styrere tar barna våre på alvor! de er viktige for oss og de aller fleste av dere gjør jo en kjempejobb. Da venter jeg i spenning på rapport i slutten av januar da.

inntil da så treffes vi vel her? Ha en fin førjulstid med ungene "dine".

Takk takk, du også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...