Gå til innhold

Avrevet leddbånd i ankel


idnar3669

Anbefalte innlegg

JEg lurer på om det er vanlig å ha smerter i ankelen så lenge som jeg har det ? Det er nå 16 dager siden jeg vrikket og forstuet den. Må stadig ha ispose på for å dempe smerter. Skal til fysioterapeut til uken, ps har syklet uten belsadtning hver dag i 20 min og tar noen forsiktige øvelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er så uvanlig med smerter enda. Du har sikkert litt hevelse enda som øker trykket litt, i tillegg kan sener og andre strukturer fått en strekk.

Har du fått svar på MR, siden du skriver avrevet leddbånd? Var du forresten på røntgen og sjekket at det ikke er brudd noe sted?

Et avrevet leddbånd vil som oftest gro i løpet av seks til åtte uker. Fortsett med trening som ikke gjør vondt. Håper fysio kan gi litt flere svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tror ikke det er så uvanlig med smerter enda. Du har sikkert litt hevelse enda som øker trykket litt, i tillegg kan sener og andre strukturer fått en strekk.

Har du fått svar på MR, siden du skriver avrevet leddbånd? Var du forresten på røntgen og sjekket at det ikke er brudd noe sted?

Et avrevet leddbånd vil som oftest gro i løpet av seks til åtte uker. Fortsett med trening som ikke gjør vondt. Håper fysio kan gi litt flere svar.

Takk drizzle! for god info , har aldri skadet foten før og mange sa at dette tar en uke så er du mye bedre,men har lært at dette kan ta tid!

Ja mr viser avrevetleddbånd og røntgen intet brudd.Har ennå ikke vært hos fysioterapeut, men i om et par dager.Ingen smerter nå ! Yippi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...