Gå til innhold

Barnehage i romjula?

Gjest det lurer jeg på her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

5

• morsan

3

• Mandolaika

3

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg føler de prøver å legge litt press på oss i barnehagen til å ta ut barna i julen, slik at personalet får fri. Men ærlig talt, jeg betaler jo for hele perioden, og ungen min kommer til å kjede vettet av seg ved å bare gå hjemme. H*n elsker barnehagen! Så ja, noen timer hver dag blir det nok. Da får jeg litt tid for meg selv også, har nok å gjøre hjemme.

Hvorfor skal ikke barnet ditt få litt ferie da?

Du får jo tid for deg selv på kveldene rekner jeg med.

Synes det var mye å ha barnet der hver dag i julen. Heldigvis har vi 1 og 2 juledag og nyttårsdag da du er nødt til å ha barnet hjemme!

Eller kanskje du sender barnet bort da også?

Hva med å heller finne på litt sammen med barnet ditt?

Barn er ikke for ofte sammen med foreldrene sine i dagens samfunn.

Uansett så har barna godt av fri like mye som oss foreldre. Ungene blir slitene de også. Ta med deg barnet ditt ut i akebakken så får hun/han noen å leke med.

Jeg jobber selv i barnehage og kunne aldri tenkt meg å sende mine egne barn i bhg i romjula.

Ok, men det at du jobber i bhg. selv og ikke kunne tenkt deg å sende dine barn dit i romjula, var jo ikke akkurat noe jeg tok med i min betraktning da jeg svarte "det lurer jeg på her"...

Ikke helt relevant for innskriver det da. :-)

Vi er jo alle i forskjellige situasjoner. Jeg svarte "det lurer jeg på her" ut fra den situasjonen det virket som om hun var i. :-)

Ok, men det at du jobber i bhg. selv og ikke kunne tenkt deg å sende dine barn dit i romjula, var jo ikke akkurat noe jeg tok med i min betraktning da jeg svarte "det lurer jeg på her"...

Ikke helt relevant for innskriver det da. :-)

Vi er jo alle i forskjellige situasjoner. Jeg svarte "det lurer jeg på her" ut fra den situasjonen det virket som om hun var i. :-)

Jeg mente å gi "det lurer jeg på her" et annet synspunkt, sett fra en annen vinkel.

Ja alle har vi forskjellige meninger så jeg håper hun finner den beste løsningen for seg og barnet sitt:-)

Annonse

Jeg mente å gi "det lurer jeg på her" et annet synspunkt, sett fra en annen vinkel.

Ja alle har vi forskjellige meninger så jeg håper hun finner den beste løsningen for seg og barnet sitt:-)

Sikkert. Det er egentlig litt håpløst å svare på slike spørsmål i det hele tatt, for alle er i så forskjellig situasjon. Jeg regner liksom med at de som sender ungene i bhg. i romjula, har en grunn for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...