sølvsjø Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Vi har nettopp mottatt brev fra Bufetat reg.vest om at de har mottatt vår søknad. Den vil behandles innen 3 måneder. Men - da lurer jeg på om det regnes 3 måneder fra registreringsdato eller fra den dagen de sendte brevet til oss.Noen som vet? Det skiller ca en måned.. 0 Siter
kinarose Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hei Det regnes fra registreringsdato. Vi fikk godkjenningen for litt over en uke siden og de brukte 3 md og 1 uke på vår søknad om adopsjon nr 2. mvh 0 Siter
sølvsjø Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Hei Det regnes fra registreringsdato. Vi fikk godkjenningen for litt over en uke siden og de brukte 3 md og 1 uke på vår søknad om adopsjon nr 2. mvh Takk for svar, nå ble jeg glad! Det betyr at vi får svar i begynnelsen av februar - nå med jul og alt går jo tida fortere enn vanlig også Ha en fortsatt fin dag! 0 Siter
Gjest mamachina Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Takk for svar, nå ble jeg glad! Det betyr at vi får svar i begynnelsen av februar - nå med jul og alt går jo tida fortere enn vanlig også Ha en fortsatt fin dag! Vi regner også med å få godkjenning i begynnelsen av februar - vi bruker Inor, hva med dere? 0 Siter
sølvsjø Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Vi regner også med å få godkjenning i begynnelsen av februar - vi bruker Inor, hva med dere? Hei ! Vi er søkere gjennom AF. Søker fra Colombia. Vi begynte prosessen november for litt over ett år siden og har ventet lenge allerede pga barnevernet her i kommunen. Hva med dere? 0 Siter
Gjest mamachina Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hei ! Vi er søkere gjennom AF. Søker fra Colombia. Vi begynte prosessen november for litt over ett år siden og har ventet lenge allerede pga barnevernet her i kommunen. Hva med dere? Hei Vi er Kinasøkere - for 3. gang :-D Ønsker deg lykke til i prosessen - vi kjenner mange nydelige Colombia-barn. 0 Siter
Kina13 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jeg fikk samme meldingen som dere fra Bufetat, men i praksis tok det 7 mnd før de hadde ferdigbehandlet saken. Det gikk 4 mnd før de i det hele tatt så på den! Dette var første halvår i år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.