Gå til innhold

Sverre Magnus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den nye prinsen skal hete Sverre Magnus. Jeg synes det er et kjempefint navn. Hva synes du?

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

4

• jubalong70

3

• serendipity

3

• favn

3

Skrevet

Sikkert et greit navn, ettersom de har begrensede valgmuligheter.

Skrevet

Fine navn. Kombinasjonen høres uvant ut i mine ører, men det går nok over. Søt gutt !! Likner "bittelittegrann" på faren sin....

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det navnet syns jeg hadde god "Konge-klang", og var fint :-)

Selv om ikke lille-prinsen skal bli konge, så er han den neste i arverekka og bør ha et "brukbart" navn.

Det var også litt moro at de ikke valgte Olav, som alle regnet med :-)

Skrevet

Forresten så syntes jeg Carl Oscar ville passet. Spesielt i 2005 ;-)

Skrevet

Fine navn. Kombinasjonen høres uvant ut i mine ører, men det går nok over. Søt gutt !! Likner "bittelittegrann" på faren sin....

Navnene er fine, men kinger dårlig sammen. Men da står han jo i stil til sin mor, he he.. Men venner seg nok til det etterhvert. Mette-Marit hørtes MYE værre ut for noen år siden..

Skrevet

Jeg tippa (og håpa) på Sverre - så det var jo greit.

Fint navn.

Skrevet

Jeg synes Olav Magnus hadde vært finere, men de sparer kanskje Olav-navnet til neste genreasjon og en mulig Olav-konge til?

Gjest kalleanka
Skrevet

Personlig synes jeg det å kalle opp barn etter seg selv er litt i dummeste laget..

Skrevet

Liker ikke Sverre, men Magnus er veldig fint.

Selve sammensetningen synes jeg heller ikke er så veldig fin.

Gjest Shira12
Skrevet

Navnet var fint det.

Men jeg synes det var synd de ikke brukte Olav, men det er fordi jeg synes det er en fint navn.

Skrevet

Navnet må vokse, og det har det gjort etter en halvtime bare her. Sverre Magnus oser det mannfolk av.

Jeg heier på deg, Sverre Magnus!

fuji1365380447
Skrevet

Det er jo en merkelig kombinasjon.

Syltetøy og kaviar er jo også godt hver for seg.... men sammen blir det litt rart.

Skrevet

Greit navn det. Og navnet blir jo finere når man ser hvem som bærer det! En nydelig gutteprins er det :)

Skrevet

Liker det ikke så godt. Litt rar kobinasjon, tungt. Sverre er sikkert et godt, staut norsk navn med kongetradisjoner, men.....ja,ja.

Håpte på Olav,jeg da.

Skrevet

Navnet må vokse, og det har det gjort etter en halvtime bare her. Sverre Magnus oser det mannfolk av.

Jeg heier på deg, Sverre Magnus!

Touchè! (eller var det touché?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...