nitni Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Sverre Magnus er flott, Prins Sverre er flott, men Prins Sverre Magnus ble litt tyngre å uttale, kanskje for mange s`er..? Men det er absolutt et bra navn. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 jeg likte ikke kombinasjonen av de to navnene sammen. Hver for seg er de fine. 0 Siter
Gjest martelise Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Var det ikke en prins Sverre i Hotel Cæsar? 0 Siter
Motiva Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det er jo en merkelig kombinasjon. Syltetøy og kaviar er jo også godt hver for seg.... men sammen blir det litt rart. He,he...godt sagt. Jeg er helt enig. 0 Siter
Cillimor Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 navnet var grit nok, det er nok ikke lenge før Sverre ligger høyt oppe på lista over populære navn. Hadde håpet på Svenn Olav, så kunne han bli kalt Svenn o... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Var det ikke en prins Sverre i Hotel Cæsar? Aner ikke. Ser ikke på H.C. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Var det ikke en prins Sverre i Hotel Cæsar? He he..jo det er sant det!! Sikker der de har det ifra 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg liker ikke Sverre, men Magnus. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Litt tungt, men de bruker antagelig ikke begge til hverdags? 0 Siter
favn Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Touchè! (eller var det touché?) Åh, det uttrykket der er så elegant og jeg har forlengst planlagt å bruke det - men ikke funnet noe sted det passet! ;-) 0 Siter
Hamon Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Syns ikke de passer sammen i det hele tatt! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Er ikke helt sikker på om jeg synes kombinasjonen var så fengende. Skjønner ikke hvorfor de ikke velger Olav, men de har vel planer om fler, da. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Er ikke helt sikker på om jeg synes kombinasjonen var så fengende. Skjønner ikke hvorfor de ikke velger Olav, men de har vel planer om fler, da. :-) Min teori er at Olav ikke ble valgt fordi Mette-Marits far heter Svenn Olav. Kan jo godt forstå at hun ikke ønsker å kalle opp prinsen sin etter den faren... 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Synes Sverre er fint. Greit at de sparte Olav, bør helst være en tronarving som får det navnet. Så om 30 år når IA får barn.... Glad jeg slipper å tenke SÅ langsiktig... 0 Siter
mettewa Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Fint navn, som man blir vant til bare man hører det lenge nok. Jeg har ei venninne som har en sønn med det navnet :-) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Litt tungt, men de bruker antagelig ikke begge til hverdags? Tror ikke märtha og ari bruker Maud Angelica og Leah Isadora til daglig heller. Eller jo, det kunne de sikkert funnet på. *lettet over at det ikke var verre enn sverre* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Tror ikke märtha og ari bruker Maud Angelica og Leah Isadora til daglig heller. Eller jo, det kunne de sikkert funnet på. *lettet over at det ikke var verre enn sverre* Ari Behn kan jo ikke ha unger som heter noe annet enn Leah Isadora og Maud Anglica. Navnene står virkelig i stil til Ari Behn. Det er sånn det skal være. Hadde ikke tatt seg ut om Ari hadde unger som het Kjetil og Lise. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.