Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går danset eldste-jenta blomsterpike i Askepott-forestilling. Hun var så skjønn, ja de andre også naturligvis, men det er rart med myrsnipa:-))

Hun hadde gledet seg i mange dager og dagen i går kunne ikke gå fort nok. Eide ikke nerver i det hele tatt, brydde seg ikke om stor scene og fullt kulturhus, gledet seg bare til å danse og vise seg frem. Nydelig når det slik, og heldivis klarte ikke vi å overføre vår nervøsitet.

Og du så stolte vi var, klump i halsen og tårer i øyekroken.

Ja, de var kjempeflinke de andre også, men det er liksom mest stas med sine egne da, - noen som kjenner seg igjen??

Fortsatt god advent til dere alle, både dere som har fått de barna dere skal ha, og dere som er sted i prosessen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208991-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-stolt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Ja, jeg kjenner følelsen; veldig godt! Det er lov å være stolt av sine egne i en sådan stund! Hørtes ut som en herlig forestilling både for danserinnen og for de som så på.

Jeg koser meg i adventstiden med mine jenter. Det er teater, julemarkeder og messer, Lucia (snart) o.s.v. Det beste med jul er adventstiden synes jeg.

Ha en fin adventstid dere også!

Ja, dette er kjekt.

Vår eldste solstråle gleder seg også til avslutningen på balletten, for da skal hun være med å danse i showet som ballskolen skal neste søndag.

Tipper mamma her også kommer til å være såååå stolt

og med tårer i ørene og kamera klart :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...