Meg1365380063 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hvordan får jeg den tyske dobbelt-S'en i word? 0 Siter
serendipity Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det gikk ikke på min maskin (for noen år siden riktignok) så jeg måtte skrive det med -ss 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Det gikk ikke på min maskin (for noen år siden riktignok) så jeg måtte skrive det med -ss Men jeg vet jeg har gjort det før! Det var et eller annet med control og/eller alt, og en tallkombinasjon. Jeg fant det på et symbolkart på den gamla data'n, men finner ikke det kartet her. Det var en oversikt over hvordan det ville se ut på skjermen hvis jeg trykket på den og den tasten på tastaturet, avhengig av font - samt ulike koder for å få ulike ekstrategn, for eksempel den franske c'en med hale. 0 Siter
serendipity Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Men jeg vet jeg har gjort det før! Det var et eller annet med control og/eller alt, og en tallkombinasjon. Jeg fant det på et symbolkart på den gamla data'n, men finner ikke det kartet her. Det var en oversikt over hvordan det ville se ut på skjermen hvis jeg trykket på den og den tasten på tastaturet, avhengig av font - samt ulike koder for å få ulike ekstrategn, for eksempel den franske c'en med hale. Ok, jeg har også sett at noen har skrevet det. men på min forrige PC gikk det ikke. Og på dene har jeg ikke hatt bruk for det. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hold nede alt-tasten og tast 225 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Hold nede alt-tasten og tast 225 Jippi - tusen takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.